MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Eit par bilete frå Jærbanen...
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Eit par bilete frå Jærbanen...

 Post Reply Post Reply
Author
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Eit par bilete frå Jærbanen...
    Posted: 29 august 2012 at 21:22
Fin bane du har laget!
 
Ser ut til at du har brukt skinner fra LGB´s startsett med 60 cm. radius. Dette går nok bra på LGB-materiell og små livesteamlok!
Det du bør gjøre når du bruker slike skinner utendørs på en permanent bane, er å bytte ut alle skinnelasker! - De originale fra LGB får etter kort tid oksydbelegg som er elektrisk isolerende. Derfor er skrulasker å foretrekke til dette. Dette kan være en årsak til at du erfarer dårlig kjørestrøm på denne banen?
LGB har trafoer med > 22 V spenning med kjørekontroll integrert - eller eksternt. De er en del kraftigere enn de som følger med startsettene.
 
Slike lasker som du har brukt. tillater etter kort tid bare trafikk av livesteam eller "medbrakt strøm".
Back to Top
Oddmund View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 03 januar 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Oddmund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 august 2012 at 18:46
Den veldig lokale varianten, som eg fekk gravd ner i hagen min i løpet av sommaren. Nå treng eg bare litt meir power, trafoen fra desse startsetta er ikkje av dei sterkaste. Nokon andre som kjører elektrisk som har erfaringer med LGB, Piko eller andre leverandørar ein kan få tak i?




Pukktoget hadde akkurat vore her, men ikkje pakketoget...

Da var eg i alle fall i gang, så får det bli meir etter kvart.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.