MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - TV-program om Hornby i morgen torsdag
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

TV-program om Hornby i morgen torsdag

 Post Reply Post Reply
Author
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: TV-program om Hornby i morgen torsdag
    Posted: 15 august 2012 at 19:45
På Nrk 3 torsdag kl. 19:55 vises det et program om modelljernbaneprodusenten Hornby!
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
Skjalg View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 03 mars 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Skjalg Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 august 2012 at 20:24
Eller hvis du ikke kan vente, se den i kveld
Hornby
_Skjalg
Back to Top
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Bergen, Norge
Status: Offline
Points: 1113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 august 2012 at 21:57
Hur sett programmet før, men gledet meg like mye i går kveld. Oppildnet av James May, fortsatte jeg på Youtube og så blant annet et program der han overtaler en skoleklasse til å bygge et 1:1 byggesett av en Spitfire inspirert av Airfix 1:72. I tillegg til å samle på tog i ungdommen bygde jeg mange plastbyggesett og jeg husker godt Airfix sin enkle Spitfire i plastpose. Et artig gjensyn. Hadde for øvrig også en Airfix bilbane med en rød Ferrari og en grønn Lotus, lenge før formel 1 ingeniørene tenkte på spoilere og vinger (noen som husker racerbilføreren Mark Breton i bladet Tempo på sent 60, tidlig 70 tall?)

I dag så jeg James May laget et en Scaleelectric bilbane i et tilsvarende program.

Edited by Morten Jacobsen - 17 august 2012 at 21:58
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.