Personer søkes |
Post Reply |
Author | |
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 juni 2005 at 16:18 |
Jeg skulle gjeren ha vært i kontakt med:
Vidar Andreassen Stein Johannessen Kan dere være så snill å sende meg en mail svein.rasmussen(at)student.uib.no Eller er det andre der ute som kjenner vedkomne og sitter på en mail adr. til disse? |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vidar er vel hvertfall innom her jevnlig. Har du forsøkt å sende en melding til han via forumet? brukernavn VA Om ikke han melder seg så si fra. Jeg jobber sammen med han. Eirik |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja jeg har faktisk ikke sjekket om han hadde noe kontakt muligheter på dette forumet. Hadde ikke det på norsmjforum iallefall.. skal sende jeg.. Takk for info
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |