MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Doogledee bygger Lady Anne
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Doogledee bygger Lady Anne

 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 august 2012 at 23:35
Da er det på tide med en oppdatering her. selv om jeg ikke har skrevet så mye i det siste går det framover. Mesteparten av loddingen av overbygget er ferdig, vasket fritt for fett og klart til lakkering. bildene taler vel for seg selv. Bare å spørre om det er noe dere lurer på om denne prosessen som ikke er svart på.
Alt lodding er gjort med Carrs loddepasta og yellow flux, eller carrs detailing solder og yellow flux. Der jeg har brukt loddepastaen er det gass brenner som gjelder, der jeg har brukt detaling solder, har jeg brukt en 100W biltema bolt som varmekilde.
Bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var det hele for nå, men mer kommer :)
 
 
mvh,

Leif
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 august 2012 at 10:33
Det kommer seg, Leif!
 
- Tror du kan bruke mer flussmiddel og brenner for å få loddingene til å flyte enda bedre ut?
Jeg bruker også å fylle de hjørnene som blir etter knekkspor i messingplaten med tinn. Det gjør konstruksjonen enda mer stabil. Her bruker jeg bare gassbrenner, mye flussmiddel og litt tinn som jeg lar flyte i sporet fra en ende. Da kan du kontrollere mengden tinn slik at den blir akkurat passe.
 
Ser at du har brukt Carr 145.
Dette er etter det jeg kjenner et ganske mykt tinn med veldig lav smeltetemperatur som ellers brukes til å feste små detaljer på en allerede loddet konstruksjon. Tror derfor det mangler noe i styrke i forhold til annet loddetinn?
Vet derfor ikke hvor egnet det er til denne oppgaven? - Hadde nok selv brukt et tinn med smeltepunkt på 230 - 240 C til dette (40-60-tinn)?
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 august 2012 at 13:33
Hei,
har brukt 145 tinn til detaljene som kull bunkere som skal festes til overbygget nettop for å unngå at lodingene som er på overbygget skal varmes til smeltetempratur. Til loddingene som er en del av kontrusksjonen så her jeg brukt 179 loddepasta.
Det er det som ble annbefalt av finescale i england når jeg bestilte tinn og fluss middel.
Skal ta en runde med brenneren ikveld å få flyte ut tinn og gå over brette kantene ikveld :) takk for tipset.

Leif
mvh,

Leif
Back to Top
TinyD View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 april 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TinyD Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 august 2012 at 11:39

Nå begynner det virkelig å ta form ser jeg :)

Trond



Hagejernbane entusiast!



Hjemmeside: http://blogg.dalsveen.net
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 september 2012 at 19:19
Det har vært litt lite oppdateringer fra min side på en liten stund, men det har vært framgang :)
 
Lakkeringen er ferdig og pynten er motert på overbygget:
 
 
Taket er lakkert og montert sammen med vinduer og annet småplukk:
 
 
Så nå er det snart klart for sammensetting av hele stasen. Det gjennstår litt innkjøring og montering av RC utstyr, men lokket blir nok å se snart på en jernbane ett eller annet sted ;)
 
Jeg har også begynt så smått på ett vognsett til dette lokket, byggesett det også, fra Brandbright, men det kommer i en annen tråd om en liten stund.
 
 
mvh,

Leif
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 september 2012 at 12:29
Innimellom alt det andre jeg driver med for tida så har det endelig blitt framgang på Lady Anne.
En tur tilbake til mannen med hatten for å få løst opp noen problemer som dukket opp under innkjøring og nå går lokket som en klokke :)
Neste punkt på agendaen da har vært innmontering av RC utstyr. Jeg har valgt utstyr fra Spektrum da vi selger det i butikken jeg jobber i og jeg har har meget god erfaring med det i lang tid.
Først så står montering av reverser servo for tur. Servoen står på lokket venstre side under sidetanken og er koblet til mekanikken med en liten arm som følger med settet. Mottakeren sitter på motsatt side av lokket under den andre sidetanken sammen med bryteren. Manualen nevner Hitec HS-81 eller tilsvarende størrelse servoer, men etter litt testing så ser jeg at disse er altfor små i forhold til hullene i chassiet som de skal skrus til. Valget falt da på en standard størrelse spektrum servo istedet. Passer helt perfekt inn i festene. Det gjør også bryteren som ble montert samtidig:







Bildene viser også gangen på linken. Denne måtte justeres med menyene i radioen for å få den jevn og fin.

servoen til damp regulatoren monteres under lokket i en holder som følger med. Servoen sine skrue fester må pusses litt på for å få plass mellom chassis platene. Dette står i manualen.
Når servoen er montert i chassiet gjenstår det bare å sette opp servohorn og bytte regulatoren på kjelen da den som følger med kjelen er for manuell drift og det følger en ny regulator med RC kittet.







Her også har jeg brukt litt tid i radio programeringen for å få servoen til å gå riktig vei og med riktig gange.

Og til slutt så gjennstår det kun å montere overbygget:



Og maling av kull lasten som skal i bunkerene. Det kommer i løpet av et par dager :)




Edited by Doogledee - 26 september 2012 at 19:18
mvh,

Leif
Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 september 2012 at 18:04
Flott lite lok! men ser at du skriver male kull lasten, kan jeg anbefale deg å kjøpe en pose med kull hos feks NMJ, for å lime det oppå etter at du har malt "kullet"? for det vil nok se  utrolig pent ut!
Og likte veldig godt den farge kombinasjonen din! Thumbs Up
Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 september 2012 at 18:37
Hei Leif
Lady Anne blir jo riktig flott. Hvis vi treffes den 20. okt, så har jeg litt ekte kull som du kan legge på toppen av kullbingene. Jeg har gjort det samme på min RH Billy.
Ellers jeg imponert over hvordan du har fått til å bygge et ekte livesteam-lok.
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 september 2012 at 19:12
Tusen takk for tipset om kull, tar gjerne imot jeg :) byggesettet har vært kjempemoro det, men jeg hadde ikke greid å få lokket til å gå uten hjelp fra flere i miljøet, spesielt mannen med hatten har vært til stor hjelp underveis ;) jeg er ikke ferdig med lokket enda, det er flere ting som skal på etc, men nå kan det kjøre for egen maskin på skinner og det er en milepæl føler jeg.
Fargen var jeg litt usikker på når jeg begynte å lakke, men den ble veldig fin til slutt. Hyggelig at den blir lagt merke til :)

Edited by Doogledee - 26 september 2012 at 19:15
mvh,

Leif
Back to Top
TinyD View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 april 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TinyD Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 september 2012 at 10:28

Den blir lekker i rød :) Gleder meg til å se den på skinner!

Kommer til å gjøre seg bra med ekte kull også!

Trond



Hagejernbane entusiast!



Hjemmeside: http://blogg.dalsveen.net
Back to Top
krsven View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 13 juli 2010
Location: N
Status: Offline
Points: 286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote krsven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 september 2012 at 11:56
Så morro da! Flott lok og tilsvarende innsats ser ut til å resultere i at den relativt eksklusive forsamlingen som har bygget eget eget livesteamlok har fått nok ett medlem. Vogn til å henge etter kan hentes i Vestfossen (å jo da - du får bygge den sjæl).
 
Claude
krsven
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 september 2012 at 22:13
Moro... Ny vogn til denne er snart klar den :) kommer litt bilder fra byggingen snart :) men for all del om du skal gi den bort så kommer jeg å henter ;)
mvh,

Leif
Back to Top
krsven View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 13 juli 2010
Location: N
Status: Offline
Points: 286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote krsven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 september 2012 at 08:46
Jess, bonusvogn ligger klar til avhenting. Loket vil trenge et fint lite tog bak seg - Lady Anne liker en del tyngde bak seg! 
krsven
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 oktober 2012 at 09:20
Den der ble bare nydelig, gratulerer med vel utført håndverk!Thumbs Up

Svein
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 oktober 2012 at 13:18
Takk Takk, er veldig fornøyd med at lokket går ja. Det er noen småting som gjennstår å fikse opp før 20 oktober, men den kommer til det treffet.
Det har vært meget lærerikt og moro å bygge, så kan annbefale det til alle som lurer på om byggesett er moro, det er det uten tvil :)
mvh,

Leif
Back to Top
jsalve View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 21 juli 2010
Location: norge
Status: Offline
Points: 59
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jsalve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2012 at 13:46
Takk for sistSmile
Det er fantastisk inspirerende å se at loket nå er tilnærmet ferdig. Ikke minst er jeg imponert over at byggherren som i utgangspunktet sier at han har null peiling på tog og slikt, hiver seg over et byggesett med høy standard og bygger et damplok.... det tar jeg den teite hatten av for Clap. Nå gleder jeg meg til å se den med førerhuset montert og på skinnene under full steam.
 
-jan
Back to Top
krsven View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 13 juli 2010
Location: N
Status: Offline
Points: 286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote krsven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2012 at 15:22
krsven
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2012 at 21:17
Veldig hyggelig med så mye positive tilbakemeldinger fra alle... :) :)
 
20 Oktober kommer Lady Anne på ett hagejernbanetreff.
Og under full steam så låter lokket flott :) Chuffer er nemlig montert det også.
Gleder meg masse.
 
Leif
mvh,

Leif
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2012 at 22:50
Bilder av lokket i aksjon kan forresten sees på TinyD sin knall bra tråd "starten på en hagejernbane" på side 6 for de som ikke ahr sett det enda :)
mvh,

Leif
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 oktober 2012 at 17:43
Gratulerer så mye med resultatet!
Dette ble virkelig profft!
 
- Så på et av bildene over mht. servomontasjen at bevegelsen til dampventilen kan kanskje bli litt liten, slik lenken er festet inn på servohornet?
Du bør sørge for at det er så mye vandring på denne ventilen som mulig. - Bare pass på så den ikke blir så stor at den kan "låse" ventilen i endeposisjon.
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 oktober 2012 at 20:33
Takk Takk. anng servo monteringen så har den vist seg å være helt fin.
Jeg måtte justere litt på radioen for å få mest mulig vandring ved å øke epa verdien i radioen i den ene retningen litt. Da får jeg mest mulig vandring innenfor grensene for hva servo armen tillater i forhold til låsing mot cleavisen på staget.
Med moderne radioer er det ikke noe problem å justere servo gangen i begge retninger individuelt slik at vandring blir perfekt :)
Med litt utvidet EPA justering så får man også best mulig oppløsning på servoen i forhold til stikka på radioen slik at man virkelig kan finjustere ventilen under kjøring :)


mvh,

Leif
Back to Top
krsven View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 13 juli 2010
Location: N
Status: Offline
Points: 286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote krsven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 oktober 2012 at 21:28
Ja til og med i øs pøs i dag gikk loket aldeles nydelig - og vognene så ut til å trives de også. Tror nok du skal være rimelig godt fornøyd med innsatsen og resultatet!Fargevalget var aldeles lekkert. Mulig vi kan klare å vrenge den optiske persepsjonen ved hjelp av absint hos de som fremdeles mener at "damplok skal være svarte!", - da blir ting litt enklere for dem.....
krsven
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 oktober 2012 at 23:01

Ikke alle radioer har mulighet for en slik individuell justering av servoer - kun kostbare radioer som unntaksvis brukes på LS.

Det har vist seg på enkelte Roundhouse-lok at vandringen på steamventilen kan bli i knappeste laget, særlig om man kjører lange og tunge tog i stigning. Da kreves mye damp.
Vandringen på servoer og dampventil bør begrenses til 160 - 170 grader for ikke de skal låses. - Har sett noen skadde servogear - antakeligvis grunnet slik "låsing".
Jeg bruker selv en servotester når jeg justerer dette inn. Den begrenser servoene til max. utslag av det de skal ha - selv om de ikke er kommet til mekanisk endeposisjon. derfor er jeg skeptisk til å konfigurere dette på radioen.
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 oktober 2012 at 10:31
Skjønner hva du mener anng servoene, men ett par kommentarer: begge radioene jeg har fått med nye roundhouse lokk har mulighet for å justere servovandring elektronisk. Det er også mange av radioene jeg ser på treff som har denne muligheten selv om eieren ikke nødvendigvis er klar over det :)
Det er veldig vanlig å bruke denne typen justering av servoene i radiostyrte biler, fly og helikopter, noe jeg etterhvert har mange av ;) det skal enormt mye til å ødelegge moderne servoer (siste ti årene med servo produksjon) ved å prøve å drive de for langt elektronisk, men jeg skal ikke nekte for at det er mulig, jeg har bare aldri sett det, spesielt ikke med den servostørrelsen lady anniken bruker.
En moderne radio som har mulighet til å ha 10 modeller programert på, 2,4 GHz, servojustering og en hel mengde andre finesser koster ikke mer en 1200 kroner pr dags dato. Om det er kostbart eller ikke er en diskusjon for andre.
Uansett, servo gangen er fin nå men jeg skal holde øye med dette underveis og evt etterjustere gange og link på lokket dersom det trengs :)
Uansett så har jeg valgt å gjøre det sånn :)

Jeg er veldig fornøyd med lokket og vognene ja, takk for alle hyggelige kommentarer. det amngler nå bare ett par navneskilt på lokket og en bogey vogn meed flere kupeer, men det ble plukket opp ett byggesett til igår så det er vel ikke kjempelenge til det dukker opp :)

Kjell, vi kan gjerne utveksle fler erfaringer etc rundt radiostyring og servoer på pm dersom du har lyst, vi har begge erfaringer som den andre nok kan dra nytte av :)
mvh,

Leif
Back to Top
TinyD View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 april 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TinyD Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 oktober 2012 at 11:42
Tok en liten video av din Lady Anne, sammen med Jan sin... den kommer nok plutselig på et forum nær deg ;)


Trond



Hagejernbane entusiast!



Hjemmeside: http://blogg.dalsveen.net
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 oktober 2012 at 15:58
Fine greier, gleder meg til å se :)
mvh,

Leif
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 oktober 2012 at 22:43

Roundhouse bruker å levere lokene med 2,4GHz radio av enten E-sky eller Planet T5 fabrikat. - Muligens de har gått over til nye og mer avanserte typer etter det du beskriver? Det er ukjent for meg. Dette er enkle radioer som ikke har mulighet til individuell servobegrensning - kun reversering av retning. Har mye brukt Spectrum 5E selv. Denne er av en litt høyere kvalitet (og pris) - men mangler også den funksjonen du beskriver.

De har også brukt servoer av fabrikat  Hitec HS81. Særlig disse minisevoer er sårbare for tannhjulsbrudd. Har nok byttet en håndfull av dem til nå. Det ser ut som at det er de små tannhjulene som ligger nærmest motoren som er utsatt? Derfor bør de 2 armene (servohornet og åket på ventilen) være mest mulig parallelle slik man unngår "låsing".
Back to Top
TinyD View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 april 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TinyD Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 oktober 2012 at 08:43

Jeg er i grunn enig med både Kjell H og Doogledee... Smile

HS81 er i utgangspunktet ikke noe dårlige servoer, så det vitner bare om at det er viktig å gå til nødvendige skritt for å begrense problemet, om man gjør dette mekanisk som Kjell sier, eller via software som Leif er inne på er egentlig helt likegyldig. Det går egentlig mest i om man har muligheten til å programmere eller ikke Smile

Nå er jo jeg fra en modellflybakgrunn og har brukt programmering i radioen min i mange år uten at det har ødelagt servoer eller skapt låsing, men det er viktig å både se og høre når man justerer, en servo som jobber konstant mot et endepunkt vil brenne motoren sin.

Trond



Hagejernbane entusiast!



Hjemmeside: http://blogg.dalsveen.net
Back to Top
TinyD View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 april 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TinyD Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 oktober 2012 at 09:37

Tenkte denne hørte hjemme i byggetråden din også Leif Wink


Trond



Hagejernbane entusiast!



Hjemmeside: http://blogg.dalsveen.net
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 oktober 2012 at 11:43
Tusen takk Trond :) knall fin video :)
Tenkte jeg skulle legge ut ett bilde av lokk og togsett:


mvh,

Leif
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.