MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Dressinbod - Övrigt
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Dressinbod - Övrigt

 Post Reply Post Reply
Author
Bo11 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 25 august 2007
Location: Sverige
Status: Offline
Points: 417
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bo11 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Dressinbod - Övrigt
    Posted: 05 mai 2012 at 10:33
Inlägget var endast min egen lilla inspiration av ett litet tema dressinbod.
 
Så jag tar bort detta, då jag inte kan se något större värde i detta inlägg för andras syfte.
 
 
 
Vänl
Bo


Edited by Bo11 - 28 august 2012 at 18:50
Back to Top
MJ View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 september 2011
Status: Offline
Points: 237
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MJ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 mai 2012 at 19:27
Om det dreier seg rundt ønsket om en norsk dressinbod/ -skur, så tror jeg du kan se frem til en variant på markedet som snart kommer.Wink
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 mai 2012 at 20:19
Originally posted by Bo11 Bo11 wrote:

Inlägget var endast min egen lilla inspiration av ett litet tema dressinbod.
 
Så jag tar bort detta, då jag inte kan se något större värde i detta inlägg för andras syfte.
 
 
 
Vänl
Bo


Det var synd du fjernet bildet. Jeg synes det var god stemning i det. Slike detaljer er fine å ha på et MJ-anlegg. Smile
Beklager at jeg ikke fikk gitt responsen før nå, men har vært involvert i litt turbulens andre steder på forumet som stjal all fokus. Stern Smile
Svein S
Back to Top
Bo11 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 25 august 2007
Location: Sverige
Status: Offline
Points: 417
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bo11 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 mai 2012 at 20:29
Originally posted by ses ses wrote:

Originally posted by Bo11 Bo11 wrote:

Inlägget var endast min egen lilla inspiration av ett litet tema dressinbod.
 
Så jag tar bort detta, då jag inte kan se något större värde i detta inlägg för andras syfte.
 
 
 
Vänl
Bo


Det var synd du fjernet bildet. Jeg synes det var god stemning i det. Slike detaljer er fine å ha på et MJ-anlegg. Smile
Beklager at jeg ikke fikk gitt responsen før nå, men har vært involvert i litt turbulens andre steder på forumet som stjal all fokus. Stern Smile
Okej.
 
Ett tema som jag tycker är en detalj, likt något annat som höjer effekten till en plats ute på linjen.
Lite minne av forna tider.
 
Vänl
Bo
Back to Top
MJ View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 september 2011
Status: Offline
Points: 237
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MJ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 mai 2012 at 20:38
Flott supplement til anlegget du viser her. Jeg liker som deg også svært godt slike detaljer. Maleren Michelangelo skal visstnok en gang ha blitt kritisert for sin detaljrikdom i bildene av folk som kalte det for "bagateller". Han skal da ha svart at "bagateller skaper fullkommenhet, og fullkommenhet er ingen bagatell".
 
For øvrig håper jeg at noen finner mulighet til å produsere slike dresiner for salg.


Edited by MJ - 05 mai 2012 at 20:39
Back to Top
Laurenz View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 636
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Laurenz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 mai 2012 at 00:44
Herlig, slikt inspirerer!
 
MJ har helt rett, det er detaljene som teller. Gress, trær, skinner, det finnes overalt, det er detaljene som forteller hvor banen ligger, hvilken tidsperiode den er i osv.
Back to Top
kokken View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 24 mars 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kokken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 mai 2012 at 10:54
Hvor har du fått tak i dresinen, selve sykkelen? Er det noe som fortsatt salgsvare?
Mvh

Tom-Andrè Engebretsen
http://www.kokken.mj-blogger.no
Back to Top
Bo11 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 25 august 2007
Location: Sverige
Status: Offline
Points: 417
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bo11 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 mai 2012 at 12:34
Originally posted by kokken kokken wrote:

Hvor har du fått tak i dresinen, selve sykkelen? Er det noe som fortsatt salgsvare?
Ja detta var en fråga, som jag inte kan svara på.
Tror att det var VVA som gav ut lite sådant i sin produktion, men VVA har lagt ner produktionen.
 
I nästa skede får man helt enkelt bygga en själv, det är pilligt, men det går.
 
Vänl
Bo
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.