MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - TV-serie på Youtube: Hvordan bygge hagejernbane
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

TV-serie på Youtube: Hvordan bygge hagejernbane

 Post Reply Post Reply
Author
Overkonduktøren View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 24 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 168
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Overkonduktøren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: TV-serie på Youtube: Hvordan bygge hagejernbane
    Posted: 23 april 2012 at 16:52
På denne linken finnes timevis med program som skrittvis tar for for seg et eksempel på bygging av hagejernbane: http://www.youtube.com/user/modelrailwaytv?feature=watch
 
Om ikke annet er det til god inspirasjon! Smile
Modelljernbanebloggen:http://runekleven.blogspot.no/
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2012 at 18:32
Jeg så gjennom alle videoene til Mark Found (er vel en 14-15 episoder) etter Kråkstadmessa, da Kristian fikk "overtalt" meg og madammen til å bestille et Roundhouse-lok. Syns de var veldig fine, både informative og humoristiske, og kan absolutt anbefale de!Smile

Svein
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 juni 2012 at 10:46
Denne er virkelig bra! Så de tre første episodene i går, og gleder meg til å se resten. Smile

Mvh Heine
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 juni 2012 at 18:45
har sett hele serien selv nå. Knall bra, masse tips og triks underveis, og mange fine layouts å se.
mvh,

Leif
Back to Top
ESI View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 04 januar 2013
Status: Offline
Points: 84
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ESI Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 januar 2013 at 10:39
Hoi! Denne burde jo vært satt som "sticky" på toppen av forumet. Har sett de første episodene nå, og fått svar på mange spørsmål jeg ikke engang visste at jeg hadde. Knallbra!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,045 seconds.