Server feil! |
Post Reply |
Author | |
PB57
Medlem i MJF Joined: 25 februar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 april 2012 at 14:59 |
Hei!
Feil på server slik MJF's forum nå har fått erfart. Er vel alle administratorers store skrekk.
Da kommer plutselig teamet backup opp i dagen.
Tross den alvorlige feilen som oppsto, syntes jeg at de ansvarlige for forumet har gjort
en kjempejobb.
For og få forumet opp og gå igjen, på kort tid. Vennlig hilsen
Petter
|
|
MJ
Nykommer Joined: 03 september 2011 Status: Offline Points: 237 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er det vanskelig å få linkene på MJF's forside til å samsvare med de siste innleggene igjen? Virker dessuten som om endel av fotoene ikke kommer opp.
Edited by MJ - 23 april 2012 at 18:27 |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
På Mjf's forside?
Den får ikke jeg opp ennå. Adressen er fremdeles http://www.mjf.no/ ? |
|
Bjørn Egil
|
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg går inn på forumet fra 2 ulike maskiner. Nå ser jeg at det er slik at den ene maskinen ikke ser at jeg har vært innlogget på den andre, siden sist jeg var inne herfra. Må altså lese samme innlegg 2 ganger. Noe som har skjedd som følge av at forumet datt ned?
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |