Nok ett dumt spm. fra nybegynner |
Post Reply ![]() |
Author | |
Nyborgracing ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 27 november 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 desember 2011 at 20:09 |
Er det sånn å skjønne at det dere kaller 3skinne systemet her inne er marklin pga de punktene de har så det blir "3"leder? mens roco olignende er 2skinne? har lyst på å bruke peco code 75 flex skinner på anlegge jeg en gang skal bygge så da kan vel jeg begynne med roco startsett får å leke nå å bruke toge å vognene på de skinnene??
|
|
MVH:
Bjørn Øyvind |
|
![]() |
|
Svein_H ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det stemmer. Og som jeg pleier å si: Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar...
![]() Svein |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside www.hjemstad.no ble dessverre drept av Pro ISP da one.com overtok. |
|
![]() |
|
Nyborgracing ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 27 november 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 8 |
![]() ![]() |
|
MVH:
Bjørn Øyvind |
|
![]() |
|
Mini ![]() Nykommer ![]() Joined: 04 april 2010 Status: Offline Points: 99 |
Med et Roco startsett har du gjort det aller beste valget du som nybegynner kan ta. Det kan du bygge på i fremtiden uansett hvor avansert du ønsker å bli. Lykke til!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |