MJBV region Øst vurderer ny arbeidskraft |
Post Reply |
Author | ||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 desember 2011 at 23:43 |
|
Det er tøffe tider på arbeidsmarkedet, og modelljernbaneverkets region øst er konstant på jakt etter dyktige modulbyggere med interesse for de moderne baner. Skulle du føle deg interessert i dette arbeidsfeltet er du og naturligvis hjertelig velkommen til oss i Horten
Vi hadde i kveld gleden av å få besøk av en arbeidssøkende person som etter mange år som hangaround i miljøet, mest kjent for sterk og høyrøstet stemmebruk når han arbeider som TxP på treffene, nå endelig har bestemt seg for at det er på tide å delta litt mer aktivt på treff.
Det begyner bli noen måneder siden et par modulbyggesett ble innkjøpt under treffet i Arendal og vedkommende har vært utsatt for atskillig mobbing og arbeidspress siden da for å få omsatt plankebitene til modulkasser. Og i dag var den store dagen...
Uten noen lengre introduksjon er det vel da bare å la bildet tale for seg selv:
Og i tilfelle noen skulle lure: bildet er IKKE arrangert
Det var ikke noe å kritisere på aspirantens arbeidsinnsats i kveld. Jeg gleder meg til fortsettelsen, og håper han klarer målsettingen om å ha modulene klare nok til å delta på treffet på Kongsberg i april 2012
|
||
Når går toget fra Skråvika?
|
||
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Indrømmet - Han udstråler stor arbejdsiver
God weekend
Dan
|
||
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
||
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Gleder meg til å se stillverket til denne! ;-)
|
||
-TUR-
Tore Urvik |
||
terje-o
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |