MJBV region Øst vurderer ny arbeidskraft |
Post Reply |
Author | ||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 desember 2011 at 23:43 |
|
Det er tøffe tider på arbeidsmarkedet, og modelljernbaneverkets region øst er konstant på jakt etter dyktige modulbyggere med interesse for de moderne baner. Skulle du føle deg interessert i dette arbeidsfeltet er du og naturligvis hjertelig velkommen til oss i Horten
Vi hadde i kveld gleden av å få besøk av en arbeidssøkende person som etter mange år som hangaround i miljøet, mest kjent for sterk og høyrøstet stemmebruk når han arbeider som TxP på treffene, nå endelig har bestemt seg for at det er på tide å delta litt mer aktivt på treff.
Det begyner bli noen måneder siden et par modulbyggesett ble innkjøpt under treffet i Arendal og vedkommende har vært utsatt for atskillig mobbing og arbeidspress siden da for å få omsatt plankebitene til modulkasser. Og i dag var den store dagen...
Uten noen lengre introduksjon er det vel da bare å la bildet tale for seg selv:
Og i tilfelle noen skulle lure: bildet er IKKE arrangert
Det var ikke noe å kritisere på aspirantens arbeidsinnsats i kveld. Jeg gleder meg til fortsettelsen, og håper han klarer målsettingen om å ha modulene klare nok til å delta på treffet på Kongsberg i april 2012
|
||
Når går toget fra Skråvika?
|
||
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Indrømmet - Han udstråler stor arbejdsiver
God weekend
Dan
|
||
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
||
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Gleder meg til å se stillverket til denne! ;-)
|
||
-TUR-
Tore Urvik |
||
terje-o
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det var jo hyggelig!
Får vi se denne modulen på Nærbø? Modelljernbaneverkets Hovedkontor gratulerer alle involverte MVH for MJBV HK Terje O |
||
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
slikt skal det bli mere av hos meg og :) |
||
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
-Jeg sliter nok med å overbevise modulbyggeren om ikke å ha for optimistiske tanker om å ha modulen ferdig til andre treff i år
Etter en del uheldige TxP-episoder på andre treff den senere tid så er vel konklusjonen at en slik enkel modul kanskje er den optimale plassen for vedkommende å tjenestegjøre |
||
Når går toget fra Skråvika?
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |