En virkelig norsk modell |
Post Reply ![]() |
Author | |
traiNman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 mai 2005 at 00:04 |
Når får vi et ekte norsk 17. mai-tog i modell? Hilsen Petter og GRATULERER MED DAGEN! |
|
![]() |
|
Espen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei
1000 preisere, så har du det ![]() De er tilogmed i plast. MVH Espen |
|
![]() |
|
crasyhh ![]() Veteran ![]() Joined: 24 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 105 |
pluss.. 1000 norske flagg.... har ikke sett noen preisere utstyrt med det og bunad.....
|
|
|
|
![]() |
|
traiNman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Nei - det nærmeste en kommer er noen tyskere i lederhosen. Det er ikke så mye russ å finne heller (men en russebuss med lyd kan jo være noe for FCS-folket). Som bergenser burde jeg jo ha et buekorps eller to også.
Petter |
|
![]() |
|
ØyvindS ![]() Viderekommen ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
Hei Ove Hagen har laget en russebuss i FCS. Ikke med lyd, men den er meget fin. På en messe i Tyskland så jeg et marsjerende musikkorps. Det var et ca. 30 cm bredt gummibånd, montert på to valser. På båndet var det så limt på musiserende figurer. Det hele var med lyd, og vinduer som åpnet seg og folk som stakk hodet ut av vinduet for å se på korpset. Meget bra laget. MiWuLA burde jo ha et 17. mai opptog. |
|
mvh Øyvind Strøm
|
|
![]() |
|
ROBEL ![]() MjF-styremedlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
17.MAI togene i Norge har i alle år vært drevet av disse taktfaste korpslokomotivene som damper fremmover både i solsteik og regn. Jeg håper for min del at det ALDRI kommer en model av 17.MAI-toget...for det kan bare bety EN ting: at toget(og lokene) er utrangert og byttet ut til fordel for andre tog! Hva preiserne angår, deres "forfedre" var vel her i 5 år og marsjerte -men det var neppe i 17.MAI tog
Roger Abel
|
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
![]() |
|
KnuT ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Noen korps har jo framgang, som Halden skolekorps med som har rekrutert 20-30 nye hvert år. Men på den annen side var det fire korps der det nå er ett.... Knut korpspappa. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |