Skinnerensevogn i 1:1 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Lars Gjertsen ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 november 2011 at 00:12 |
![]() |
|
KjellAn ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1012 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og for dem som ønsker å prøve det i litt mindre skala på sitt MJ-anlegg ...
Systemet kan anbefales for alle MJ-ere som vil ha problemfri drift på MJ-anlegget sitt.
|
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
![]() |
|
traiNman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Jeg trodde ikke smuss på skinnene var noe problem ved treskinnedrift, jeg.
Petter ![]() |
|
![]() |
|
bfr130 ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 26 desember 2009 Location: Norge Status: Offline Points: 115 |
Er det noen som vet om noen importerer lux pussevognen.
|
|
http://www.tors-modelljernbane.com. Multimous, Littfinski, Traincontroller sølv.
MJF byggeblogg "Mitt lille prosjekt" |
|
![]() |
|
b e pedersen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Quite right, men siden Lux har en støvsugervogn .... Støvet kommer heller ikke vi 3L-gutta unna, vettu, og no' dritt å pirke ut av hjula okke som! ![]() |
|
Bjørn Egil
|
|
![]() |
|
traiNman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Sto på stasjonen Birmingham International (ved flyplassen) på mandag og fotograferte da det plutselig fløytet kraftig bak meg. Og da jeg snudde meg kom denne saken farende i stor fart.
![]() ![]() I henhold til den lokale trainspotteren var det Rail Head Treatment Train som fjerner løv og skitt fra skinnene samt legger igjen et belegg som skal beskytte mot sleipt belegg. Petter |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |