MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Webmaster MJF
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Webmaster MJF

 Post Reply Post Reply
Author
2mjo View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 24 juni 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 47
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 2mjo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Webmaster MJF
    Posted: 05 september 2011 at 09:25
Hei

Jeg har ikke hatt muligheten til å poste bilder siden april i år, pga at det ligger en del mapper på min konto som ikke tilhører meg men foreningen. Jeg har kontaktet admin og support flere ganger uten at det har skjedd noe. I følge support har det blitt opprettet en "sak" men det har ikke skjedd noe. Hvor lenge skal en vente på at ting blir ordnet? Jeg er fullstendig klar over at dette er frivillig arbeid. Nå håper jeg på en snarlig løsning.

Mvh
Tom Johnsen
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 september 2011 at 18:03
Siden de fleste kan laste opp bilder, mistenker jeg at du av en eller annen grunn ikke har tilstrekkelige rettigheter eller at det er noe galt med din pc. Skal sjekke saken i supportsystemet for detaljer og gi deg svar der.
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
helleland View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 31 mai 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 485
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote helleland Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 september 2011 at 18:32
Jeg hadde prob m dette, men måtte sette skjerm i full modus for å se OK knappen! Wink
Mvh

Stein Helleland

~ DIESEL ONLY, PLEASE ~
Back to Top
2mjo View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 24 juni 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 47
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 2mjo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 september 2011 at 20:40
Hei, alle brukere har en side som heter kontrollpanel, der kan vi endre profilen vår og andre ting, det er også en "tab" som heter filbehandeler, der står det at vi har 100Mb til rådighet vær og en av oss, i filbehandleren min står det at jeg har brukt 333,16Mb, det skal ikke være mulig med kun noen få tekstmeldinger som kanskje bruker 500Kb, etter det jeg kan se så liger det filer som tilhører foreningen der og sperrer.

Mvh
Tom Johnsen.
Back to Top
helleland View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 31 mai 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 485
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote helleland Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 september 2011 at 20:59
Redigere bilde osv.
Mvh

Stein Helleland

~ DIESEL ONLY, PLEASE ~
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 september 2011 at 09:38
Jeg finner deg ikke i supportsystemet. Kan det hende at du har postet dette i feil tråd? Jeg mottar bare det som angåt nettgruppen.

Hva er saksnr?
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.