MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - KjellAn's hagejernbane
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

KjellAn's hagejernbane

 Post Reply Post Reply Page  <12345 8>
Author
 Rating: Topic Rating: 1 Votes, Average 5,00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 februar 2013 at 21:20

 

Originally posted by jsalve jsalve wrote:

... Denne type lining er bl.a. brukt på den innerste av linjene på loket "Höland" så vidt jeg husker.
Det var akkurat liningen på Höland jeg hadde i tankene da jeg ville ha lining på mitt neste lok. Her er et lite bilde av Höland i lokstallen/verkstedet på Sørumsand.


Min Silver Lady blir riktignok ikke som Höland - den mangler som du sier den ytterste røde linjen. Men det er bra nok for meg, og når LightLine hadde denne lining'en som standard, så var valget enkelt.


Hvem blir den neste her hjemme med tilsvarende eller lignende lining på sitt livesteamlok? Smile



Edited by KjellAn - 24 januar 2017 at 21:54
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 februar 2013 at 09:32
Nydelig lokk :) gleder meg også til å se det på ordentlig :)
mvh,

Leif
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 mars 2013 at 22:18

Min Silver Lady har endelig ankommet Furubakken hagejernbane. Her er noen bilder ...



 

Det er litt uvant med både dampregulator og forover/bakover på samme stikke på R/C-senderen, men man venner seg til det også etterhvert. Loket går dessuten meget pent takket være de fjærende akselboksene.

Etterhvert skal jeg sette på navneskilt, nye koblinger, topplanterne foran og bak, og en del andre smådetaljer.



Edited by KjellAn - 24 januar 2017 at 21:56
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
N-oldus View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 18 januar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote N-oldus Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 mars 2013 at 23:06
Nydelig dame :-)
Med Vennlig Hilsen



Geir Ødegård



"Common sense isn't so common..."
Back to Top
Overkonduktøren View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 24 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 168
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Overkonduktøren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2013 at 01:58
En riktig skjønnhet ja!
Og snøfri bane allerede i tillegg. Dette blir nok en bra vår i Furubakken hagejernbane.
Modelljernbanebloggen:http://runekleven.blogspot.no/
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2013 at 10:44
Pent lok - og dette går mykt også, som du sier!
Såpass tunge lok bør være "fully sprung" etter min mening.
 
- Ellers artig å høre at Roundhouse også ut til å ha adaptert løsningen med alle funksjoner til et lok på en stikke (U-bevegelse), slik som jeg har brukt siden 2,4 GHz kom på markedet. Dette gir full kontroll over loket med kun en hånd, slik at du har den andre hånden fri til annet bruk.


Edited by Kjell H. - 02 oktober 2016 at 17:22
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mars 2013 at 19:13

9. mars 2013


Endelig dukket det opp en pakke fra England. Smile

De som skulle kjøre togene, være passasjerer, sitte og vente på tog eller bare være en del av befolkningen langs hagejernbane min hadde etter lang tid funnet fram til Furubakken.

Litt fortumlet etter den lange reisen fra England fant de seg likevel godt til rette. Banens fotograf fant dem alle ved Furubakken stasjon hvor de gjorde seg kjent med rutetider og stedets lokale fasiliteter.


Ventebenken på stasjonen ble fort full av folk. Noen måtte endog sitte på plattformkanten.


2 karer som sikkert fort blir bygdeoriginaler - og en forvillet predikant som kanskje vil forsøke å frelse noen fortapte sjeler ...


Her utveksles de siste dagers opplevelser i en grå pappeske fra England ...


Noen vil kanskje dra kjensel på karen foran lokomotivet. Dette er Mr Jones eller Herr Snillesen som vi kjenner han her i Norge - lokomotivføreren på "Ivor" eller "Tøffe" det lille lokomotivet. Denne gangen har han også fått med seg en fyrbøter. Fyrbøteren har allerede tatt plass på lokomotivet "Alf". 


Etter hvert som det blir mer aktivitet på banen - med kjøring av tog, sporlegging, og flere bygninger på banen, så vil sikkert persongalleriet som vist over, dukke opp flere ganger. 

Følg med ... Tongue



Edited by KjellAn - 24 januar 2017 at 21:59
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
TinyD View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 april 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TinyD Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mars 2013 at 19:36
Herlig!

Godt å se at dine dukket opp til slutt også Smile
Trond



Hagejernbane entusiast!



Hjemmeside: http://blogg.dalsveen.net
Back to Top
Overkonduktøren View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 24 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 168
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Overkonduktøren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2013 at 12:37
Snillesen var ikke å ta feil av!
Jeg ser Busy Bodies har en nettside, -men finner ikke noe enkel måte å bestille på der. Sender du rett og slett en mail med ønsker om figurer?
Modelljernbanebloggen:http://runekleven.blogspot.no/
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2013 at 17:03

Link til Busy Bodies. Midt på siden - til høyre for damen i badedrakt finner du en pil og "Contact Rob Bennett".

Send en epost til info(at)robbennett.org hvor du sier litt om hvilke type figurer du ønsker. Han sender gjerne svar (etter en stund) med bilder av ulike karakterer som du kan bestille.

Det lønner seg ikke å bestille for mange ad gangen. Min erfaring med bestillinger fra Busy Bodies er at du må beregne MEGET LANG leveringstid ... Confused 



Edited by KjellAn - 10 mars 2013 at 17:22
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Overkonduktøren View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 24 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 168
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Overkonduktøren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2013 at 19:37
Men kanskje en ferietur bør planlegges til et sted og tidspunkt i nærheten av en messe hvor han kan tenkes å ha salgsbod?
Modelljernbanebloggen:http://runekleven.blogspot.no/
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 mars 2013 at 23:38

Her er litt reklame for et firma som ordner nydelig staffering av ditt livesteamlok. Stafferingen kan med fordel bestilles samtidig med bestillingen av ditt livesteamlok fra Kristian hos Livingsteam. 

LightLine

Min RH Silver Lady presenteres med bilde på nettsidene som viser en av stafferingstypene.

LightLine - Lining Style 4

hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2013 at 17:38

Noen ganger er man på jakt etter en modell som gir assosiasjoner til gamle dager. Smile

Jeg vokste opp på Leirsund ved Lillestrøm, og jeg husker godt det gamle sidesporet fra Leirsund til sandharpen ved Nedre Enger. Fra sandharpen gikk det videre en 600mm smalsporbane med et damplok og små grusvogner opp til de store grustakene ved Berger på Skedsmokorset. Da jeg var guttunge lekte vi ofte med små traller på den nedlagte normalsportraséen mellom sandharpen og Leirsund stasjon. I dag står det bare noen rester av den gamle sandsiloen igjen.

Her er et bilde fra 1920 av det gamle O & K -damploket og grusvogner som ble brukt på 600mm-banen.


Jeg har forsøkt å finne en passende modell som kunne ligne på grusvognene, og LGB hadde noen fine.


Her er LGB-vognene tilpasset 32mm sporvidde og har fått andre koblinger. Etter hvert skal vognene også smusses litt - matt klarlakk og smussepulver vil nok hjelpe en del.



Edited by KjellAn - 24 januar 2017 at 22:01
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
krsven View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 13 juli 2010
Location: N
Status: Offline
Points: 286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote krsven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2013 at 18:05
Artig å se, Kjell. Og både lok og vogner ser ut til å være "godt innafor" likhet med forbildet etter våre standarder. Hvitveisen har kommet til Vestfossen også - men åpenbart regn i Sarpsborg?
krsven
Back to Top
hsa77 View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 15 desember 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hsa77 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2013 at 18:19
Flotte vogner! Hvordan gikk du frem for å konvertere LGB til 32mm? 

mvh
Håkon

N-skala, 32mm hagejernbane, Roco Multizentrale Pro
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2013 at 19:23

Originally posted by hsa77 hsa77 wrote:

Hvordan gikk du frem for å konvertere LGB til 32mm?
Hjulene ble presset inn på akslingen til riktig sporvidde. Måtte også justere flensene litt for å passe til code 200. (LGB bruker code 250)

Ellers måtte jeg skjære bort holderen for blyloddene mellom hjulene. Jeg flyttet litt på loddene og byttet samtidig til sentralbuffert i stedet for LGB-koblingene.

hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 juni 2013 at 20:59

2. juni 2013

Her kommer noen bilder fra siste livesteamtreff på Pine Hill Railway (PHRy) - Furubakken Hagejernbane forrige søndag.

Takk for bildene - Hans og Svein. Smile


Tom Rolt med kort godstog.



Lok nr 2 på vei ut på banens trestle.



En "Tram" på banens store trebro.



En pent "stylet" Silver Lady.



Lok nr. 2 med et langt blandet tog.



Banens trebro "trestle" er 75 cm på det høyeste.



Stemning på Furubakken stasjon.



Her er noen av lokene samlet på klargjøringssporene.


Billy med utstyr for videokjøring.


Takk til alle som deltok på treffet. Smile










Edited by KjellAn - 05 februar 2017 at 12:15
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
TinyD View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 april 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TinyD Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 juni 2013 at 07:57

Ser ut som om dere hadde en strålende dag!

Trist jeg ikke fikk vært med denne gangen!

Trond



Hagejernbane entusiast!



Hjemmeside: http://blogg.dalsveen.net
Back to Top
St.Michael View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 26 januar 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote St.Michael Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 juni 2013 at 22:17
For noen flotte bilder. Jeg får bare lyst å kjøre tog når jeg ser demClap
En annen ting: jeg leste i vårt engelske forum at du skal montere lykter på din Silver Lady. Jeg går siden en tid og venter på lykter som jeg bestilt fra Regner. Har aldri montert sånn type utstyr før, så en ting jeg lurer veldig på er hvor du planlegger å montere strømkilden (batteriet)?
Hilsener fra Michael

Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 juni 2013 at 13:48

På min RH Billy fant jeg plass til et 9-volt-batteri ved siden av R/C-mottakeren.

På Silver Lady er det mulig plass til batteri i en av vanntankene. Alternativt kan jeg ta strøm fra R/C-mottakeren. Da kan jeg også styre lys av/på med R/C-senderen.

hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 juni 2013 at 17:08
Det aller enkleste er å benytte R/C-batteriene til Lys.
Det er mulig å få kjøpt slike kort som kan monteres som servoer til å styre lysene. Da er det faktisk mulig å få til lysskift i kjørerettning! De færreste bryr seg vel ikke om det!?
 
Ellers kan man bruke en servoledning med plugg i ene enden til å hente ut strøm fra mottakeren. Her kan man bare velge en vilkårlig kanal som er ledig på mottakeren. - Da er lysene på når mottakeren er på. Dette kan jo også være en praktisk detalj for ikke å glemme å slå av mottaker etter bruk!
Man får 6V ut fra mottaker. Da passer det med 2 hvite (golden?) lysdioder i serie og kanskje en liten motstand på 10 - 20 ohm i serie til lyset.
Back to Top
St.Michael View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 26 januar 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote St.Michael Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 juni 2013 at 21:59
Takk for et meget grundig svar. Tenker nok koble dem til mottakeren som du nevner, men det vil ikke medføre altfor rask tømming av batteriene?
Back to Top
jsalve View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 21 juli 2010
Location: norge
Status: Offline
Points: 59
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jsalve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 juni 2013 at 12:37
Jeg har eksperimentert litt forskjellig. På min Lady Ann har jeg benyttet 3V glødelamper fra en minimaglight. Denne benytter jeg ett AA 1,5V batteri på slik at den ikke lyser for sterkt. Batteriet har jeg plassert i egen hjemmelaget holder i den ene vanntanken. Herfra går det ledninger til et bryter som har 0 punkt i midten. På denne måten kan jeg manuelt velge foran eller bak. Dette fungerer veldig bra og batteriet varer lenge.
På Silverlady har jeg montert to "brytere" på mottakeren i loket. Dette er utstyr for belysning til fly og beregnet på ledlys. Jeg har da montert ledlys i lampene foran og bak med litt varm farge. Jeg benytter en 8-kanal radio til dette loket og har da lys av/på hver for seg på to individuelle brytere på toppen av radioen. Fungerer meget braSmile Dette utstyret får du kjøpt hos Smallzise.
Back to Top
St.Michael View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 26 januar 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote St.Michael Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 juni 2013 at 23:04
jsalve: Det er noe av denne løsning jeg har sett for meg, men er ikke særlig flink når det kommer til elektriske koblinger. Det blir nok prøving og feiling og spørsmål i foumet..
Takk igjen for god infoSmile
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 august 2013 at 19:45

Livesteamtreff - Furubakken Hagejernbane (PHRy)

Velkommen til kjøretreff på Furubakken Hagejernbane lørdag 12. oktober fra kl. 12:00 til 18:00.

Treffet er åpent for 1:19 skala livesteam-materiell med 32mm sporvidde.

For nærmere informasjon og påmelding - send PM til undertegnede.

hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 november 2013 at 21:57

12. oktober 2013

Det har gått noen dager siden treffet, men jeg hadde ikke fått kopiert alle bildene før nå.
Her er i hvertfall dagens bildekavalkade fra Furubakken Hagejernbane (PHRy) ...


"Silver Lady" på vei ut fra Furubakken stasjon.



"Alf" på vei ut av banens tunnel. Legg merke til ny tunnelåpning og støttemur.


"Alf" med grusvogner i god fart på banen.


Stemningsbilde av Furubakken stasjon.


Banens nye passasjervogn med 1. og 2. klassekupé og konduktøravdeling.


Stemningsbilde av Furubakken stasjon.


Ny kullbinge.





Fylling av vann på kjelene før selve oppfyringen av lokomotivene.


En RH "Claude"



En av treffdeltakerne hadde laget vogner av legoklosser. Loket er en Roundhouse "Charles"



"Victoria" i lav kveldsol på Furubakken hagejernbane.






Edited by KjellAn - 06 juni 2017 at 10:12
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 desember 2013 at 09:52

22. desember 2013

Et nytt lok er kommet til Furubakken hagejernbane. En liten skiftetraktor - Little John fra Roundhouse med radiostyring.

Traktoren skal få litt flere detaljer og kanskje litt smussing. Sånn den ser ut nå er den altfor fin ut til å være en skiftetraktor.  Wink



Roundhouse Little John - en liten skiftetraktor.



Little John med grusvogner på hagejernbanen.

Og her er en liten video ...



Edited by KjellAn - 06 juni 2017 at 10:15
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
St.Michael View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 26 januar 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote St.Michael Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 januar 2014 at 09:34
Godt nytt år KjellAn.
Flotte LGB vogner du viser. Hvordan går du frem for å spore om dem til 32mm?
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 januar 2014 at 22:14

Hei

LGB-vognene er sporet om til 32mm ved å presse hjulene innover på akslingen. Jeg la hjulet på en skrustikke og slo akslingen forsiktig gjennom hjulet til sporvidden ble riktig "back-to-back". Originalhjulene har litt for høy hjulflens, og disse ble dreiet ned ved å sette akslingene på drillen og kjøre hjulet mot en fil.

Her er et bilde av LGB-chassiset, og som man ser har jeg måtte tilpasse det litt for å få plass til hjulene med 32mm sporvidde. LGB-vognene har lagt inn blylodd (eller lignende) i bunnen av vognene. Disse ble tatt ut og festet ut mot enden av vognen samtidig som jeg har skiftet ut LGB-koblingene med Roundhouse lok-koblinger.


En av grusvognen har fått en omgang med kraftig smussing. I tillegg har jeg laget et sete for bremseren som skal sitte bakerst i toget. Resultatet ser dere her ...

 

hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
rebelego View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 juli 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 228
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rebelego Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 januar 2014 at 11:39

Det ble en fin vogn. Ulike koblinger foran og bak?

Hvordan går det med lyden i loket?
Er det plass til lydkort og høytaler?

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,090 seconds.