MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Gammelt møter nytt - Blinkskudd fra Tertitten
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Gammelt møter nytt - Blinkskudd fra Tertitten

 Post Reply Post Reply
Author
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Gammelt møter nytt - Blinkskudd fra Tertitten
    Posted: 12 juni 2011 at 16:25
Var en tur til Sørumsand med samboeren idag for å ta noen bilder av Tertitten, og hadde funnet et fint sted langs linja som vi sto og ventet på at toget skulle komme forbi. Et par minutter tidligere hadde jeg i forbifarten sagt at det hadde vært så kult hvis begge togene kom samtidig, men uten å kjenne til rutetidene slo jeg det fra meg, og tenkte ikke mer på det. Vel, dette var hva som skjedde:











Om det andre toget hadde kommet bare 10 sekunder tidligere hadde jeg gått glipp av disse bildene! Imidlertid ble jeg så satt ut da det kom at jeg ikke fikk gjort annet enn å knipse, så bildekvaliteten er ikke den aller beste, men artig var det lell!Big smile

Svein


Edited by Svein_A - 12 juni 2011 at 16:26
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
traiNman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 07 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 500
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote traiNman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 juni 2011 at 15:14
Artige bilder, så der var du heldig!
 
Men egentlig er det vel gammelt alt sammen?
 
Petter Wink
Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 juni 2011 at 16:36
Fine bilder! Smile men egentlig blir det vel som Petter skriver ovenforWink veldig gammelt møter nok så gammelt. Er vel mere korrekt for å være pirkete?Tongue
Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 juni 2011 at 07:51
Sant nok det, rett skal være rett. Jeg syns bare det var et litt artig og uventet møte mellom ulike generasjoner, derav trådtittelen, men jeg bør vel veie mine ord på gullvekt heretter så det ikke skal bli så lett å pirke...Wink Tongue
 
Svein
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.