HO 187 |
Post Reply ![]() |
Author | |
helleland ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 31 mai 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 april 2011 at 16:40 |
Kuriositet. (Eller noe sånt)
![]() Da jeg i dag hadde min daglige spaserstur til mitt andre hjem, butikken, fikk jeg straks øye på noe jeg kjente så vel igjen! Men i en annen form kan du si... Jo, dette er så enkelt som et reg. nr. på en utenlansk bil må vite! Skilt med påskrift: HO 187... Men bilen fremsto i sin beste prakt i skala 1:1... Som vel i seg selv best lar seg gjøre, for å komme seg frem med her i verden! ![]() Ha en riktig så god helg! ![]() ![]() |
|
Mvh
Stein Helleland ~ DIESEL ONLY, PLEASE ~ |
|
![]() |
|
Svein_H ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er sånne ting som gjør at man drar på smilebåndet i en ellers hektisk hverdag
![]() Svein |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside www.hjemstad.no ble dessverre drept av Pro ISP da one.com overtok. |
|
![]() |
|
helleland ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 31 mai 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oppdaget enda en sånn her kuriositet i en ellers grei hverdag ... Ikkje helt korrekt, men fjanken ikkje langt unna!
NRK Hedmark og Oppland har tips tlf. på sms: HO 1(9)87 ![]() God helg! ![]() |
|
Mvh
Stein Helleland ~ DIESEL ONLY, PLEASE ~ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |