BR 185 i Peterson Rail fra ACME |
Post Reply |
Author | |
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 februar 2011 at 00:48 |
Jeg vet ikke om dette har vært annonsert før, men her er i alle fall en ny variant av TRAXX-loket som har kommet i CargoNet (CE 119), Hectorrail (142) og GreenCargo (Rd)-drakter tidligere.
Peterson Rail kjører mye i Norge, og Peterson Rail har utgangspunkt i Mossebedriften Peterson. Nå venter vi bare på CargoLink-utgaven også.
Edited by Lars Gjertsen - 12 februar 2011 at 00:48 |
|
Per-Inge-2613
Veteran Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bildet viser da virkelig TXlogistik? Så ingen Peterson i katalogen til ACME..
|
|
MvH
Thomas Olsen |
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stemmer, det er et bilde av en 185 i 1:1 i TX-logistiks design. Jeg anser likevel MJ-hobbyexperten for å være en såpass seriøs aktør, og tar sjansen på at nyheten er etterrettelig når jeg bringer den hit. Det står på MJ-hobbyexpertens side at lokomotivet i Peterson Rail-utgave er en limitert serie fra ACME, jeg antar det dreier seg om et samarbeid MJ-hobbyexperten og ACME? I så fall er det ikke så merkelig at ACME ikke har den i katalogen (i skrivende stund, i alle fall.)
|
|
Per-Inge-2613
Veteran Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, kanskje det.. Sikkert bare jeg som ser meg blind på bildet..
|
|
MvH
Thomas Olsen |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
ACME er for undeertegnede en relativt ukjent mj-produsent, og jeg lurer på hva de er sammenliknbart med av andre merker?
Man burde vel kanskje være skeptisk til navnet ACME, som til tross for de raskeste leveransene, skjelden leverer noe som virker slik det har til hensikt (les Coyote & Road Runners).
Dette lokomotivet blir litt for moderne for meg, men siden det er stasjonert i min by vil jeg ikke utelukke ett evt. kjøp.
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Lars Gjertsen
Post Options
Thanks(0)
|
Om ACMEs BR 185-modeller (CE119 og HR 142), skrevet på forumet tidligere.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |