skd 224 |
Post Reply |
Author | |
Clas
Nykommer Joined: 06 november 2008 Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 februar 2011 at 19:41 |
Vinterens lodding. Litt maling og noen hjul så blir det tog
|
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det ser meget pent ut Clas!
Edited by Mr Bridger - 06 februar 2011 at 23:51 |
|
trulss
Fremo og MjF medlem Joined: 07 juli 2005 Location: Norge Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette må vel være noe av det mest detaljerte som er laget av byggesett her i landet - og samtidig med topp moderne konstruksjon - sånn at det er mulig å få i sammen for de fleste av oss. Plast er vel og bra, men detaljnivået kommer ikke opp mot dette. Ferdig bygget og lakkert blir dette som Superline (eller skal vi heller si Sveinline ).
|
|
Truls Slevigen
|
|
janerts
Nykommer Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 75 |
Post Options
Thanks(0)
|
Meget bra og til stor inspirasjon. Min ligg fortsatt i øska, men kjenner at loddebolten rykker kraftig.
Jan-Rune
|
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva slags koblinger er det mulig å sette på denne? Et det TB eller er det muligheter for NEM lomme?
|
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg storkoser meg med sammenstillingen av mitt eksemplar av Skd 224 fra Skala Design.
Et kjempeflott byggesett, hvor byggeveiledningen er detaljert og delene passer bra sammen.
Har litt igjen før den er ferdig....
|
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Men om en vil ha NEM lomme, så er det plass til en slik (Symoba feste), ved å modifisere front plata? Eller er det fullt av "alt" under der? Eller så ser dette serdeles fristende ut!
|
|
Bjørn R Larsen
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Bjørn R Larsen
Post Options
Thanks(0)
|
Slik ser forresten Skd 224 214 ut i dag, opptatt med snømåking på Lierstranda ved Drammen: Legg merke til at markeringslysene er flyttet opp i høyden, og at maskinen har fått roterende oransje lys på taket. |
|
eibro
Fremo og MjF medlem Joined: 04 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 264 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du kommer vel til å lage det roterende oransje lyset på taket?
|
|
Eirik
|
|
Bjørn R Larsen
Post Options
Thanks(0)
|
Hadde vært en artig utfordring det... Det ser ut til at det ville blitt en enklere jobb å få lys i markeringslyktene dersom jeg skulle ha bygd 224 214 i dagens utførelse. |
|
eibro
Fremo og MjF medlem Joined: 04 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 264 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den er kjempeflott i rød drakt også. Da passer ikke helt det roterende oransje lyset.
|
|
Eirik
|
|
Basic71
Fremo og MjF medlem Joined: 12 juni 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, er det noen som har prøvd å montere lys i skd224?
Rune |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |