SPAM |
Post Reply |
Author | |
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 januar 2011 at 03:29 |
Hei! Kan Moderator fjerne brukeren apple522, som i skrivende stund har spam'et 5 tråder i løpet av sitt foreløpig timelange medlemsskap?
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette gjelder i og for seg også brukeren Guests. Er dette en innebygget bruker med gjestekonto bør vel denne deaktiveres, eller hvertfall ikke tillates å poste innlegg uten at de manuelt godkjennes først.
Svein
Edited by Svein_A - 06 januar 2011 at 10:29 |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Trekke pusten dypt nå folkens
Innlegg med spam, og brukere som kommer med dette fjernes bestandig... Men vi driver ikke døgnservice her, så derfor tar det av og til noen timer før moderatorene er på plass. Jeg har imidlertid såpass tiltro til brukerene her at jeg ikke tror noen lar seg lure til å klikke på linkene i spaminnlegg selv om de skulle ligge ute noen timer.
Det er heller ingen grunn til å drive detektivvirksomhet blant brukernavn på jakt etter brukernavn som kan tenkes å ha skumle hensikter. De tilfellene som har vært av spamming her har vært brukere som har registrert seg og begynt spammingen umiddelbart. Mange av disse tror jeg har blitt fjernet uten at dere brukere engang har sett at de har vært her.
Edit: hmmm... var litt kjapp med min kommentar om "guests".. bort med den og
Dersom det dukker opp spam i fremtiden (hvilket det garantert vil gjøre) så len dere tilbake, ikke trykk på linkene, og vent 24 timer. Har vi ikke fjernet de uønskede innleggene og brukerene innen da, så trykk "rapporter innlegg" og gi oss litt mer tid så fjerner vi det etter hvert
Mvh
Eirik
-Moderator Edited by eika - 06 januar 2011 at 10:45 |
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for 'bruksanvisningen'
|
|
Bjørn Egil
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |