MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Thomastoget
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Thomastoget

 Post Reply Post Reply
Author
aom2 View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 22 mars 2009
Status: Offline
Points: 48
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aom2 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Thomastoget
    Posted: 02 januar 2011 at 12:53

Jeg må bare spørre her. Om noen har peiling på hvor man kan kjøpe eller bestille storskala thomastog for hagebruk.

Jeg så et thomastog i en lekebutikk i Oslo som var for unger til å sitte på. Men, i plast, og ikke særlig stort og bra heller. Med fulgte det en sirkel skinner på 2 meter i diameter.

Etter litt søking på youtube finner jeg jo mange andre større og bedre tog i thomasutførelse, men ingen steder hvor slike selges.

Mange av disse større typene lages nok custom til fornøyelsesparker ol. Men hvis noen vet om steder slike "ride-on" tog selges ville det settes pris på.

Har en sønn som mener har ER thomastoget;)

Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 januar 2011 at 15:47
Her er en link til Gskala thomas tog...
http://shop.nmj.no/index.php?cPath=207_459&osCsid=82df122fb9ad3add7ffa82d59bcfd7e7

Håper det var til hjelpSmile

Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
aom2 View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 22 mars 2009
Status: Offline
Points: 48
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aom2 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 januar 2011 at 15:59
Takk, men jeg tenker på enda større greier. Altså slike som ungene kan sitte på når de kjører. Har funnet noe i usa, men de frakter jo selvfølgelig ikke til europa
Back to Top
Basic71 View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 12 juni 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Basic71 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 januar 2011 at 16:14
Hei, du kan lese litt her, hvordan kjøpe fra USA når du trenger postadresse i USA. http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=518687


Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.