Hurra for... |
Post Reply |
Author | |
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 desember 2010 at 19:40 |
Tore togbutikk
Gratulerer!
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og Hans Hendriksen i samme klubb
Btw, gratulerer Tore.
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
Steen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er det lov å vifte med Danebro og si "Tillykke med fødselsdagen
|
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Danebro? Hva er det?
Petter
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det skal vel være Danebrog, som er navnet på det danske flagget. Men hvorfor dansk flagg her, vet jeg ikke.
|
|
Svein S
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fordi Steen er dansk
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Min kone de siste 27 årene er også dansk. Hun har alltid kalt flagget for "Dannebrog".
Wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Dannebrog
Lurte derfor på om det var noe annet han mente, var ikke klar over at han er dansk.
Petter
|
|
Steen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beklager de "store" stavefeil
Selvfølgelig skulle jeg ha sjekket dette innen jeg skrev den kjappe bursdagshilsen
- men ja, tolkningen er helt korrekt !
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |