Informasjonsfilm om skifting i Hallsberg |
Post Reply |
Author | |
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 november 2010 at 13:03 |
Edited by jevistad - 14 november 2010 at 13:04 |
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her var det mye interessant og lærerikt å se. (Få med deg alle 4 delene av filmen.) Kanskje spesielt interessant for dem som deltar på store Fremo-treff. Ellers tror jeg det er få som kan bygge en slik skiftebanegård i modell på noe hjemmeanlegg. |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Absolutt interessant ja, takk for titten!
Svein |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
ben
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 139 |
Post Options
Thanks(0)
|
Spennende film. Er oppbyggingen av de ulike seksjonene på en skiftestasjon lik i dag, som i denne filmen?
Jeg tipper folk i Arbeidstilsynet hadde satt kaffien i halsen om de såg hvordan karene med bremseskoene (klipp 3) arbeider. Det må jo være rene ekstremsporten vinterstid på glatt føre.
Ben
|
|
Ben-Sigvald
SBB H0 og H0e DCC PC-styrt med Windigipet |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
"Arbeidsfolk er det nok av ...."
(Historisk sett) |
|
Bjørn Egil
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |