Bilder fra hobbymessen på Voll. |
Post Reply |
Author | |
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 oktober 2010 at 23:28 |
De som vil se bilder fra messen på Voll i helgen kan se disse på naboforumet.
(Der var allerede startet en tråd og jeg har ikke tid til å legge ut bilder på begge da jeg skal ut og reise)
Petter
|
|
krsven
Veteran Joined: 13 juli 2010 Location: N Status: Offline Points: 286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hjertelig takk for flott flott arrangement i Voll idrettshall! Sjef Røyneberg og hans mannskaper gjorde en flott jobb for at vi utstillere og ikke minst de besøkende skulle få oppleve fine dager med tog og annen teknisk hobby i høysetet. Vi hagejernbaneentusiaster opplevde et hyggelig publikum og trivelige møter med de lokale jernbanedirektørene - det frister til gjentagelse å ta turen! Åpningstiden fra 12.00 passet også veldig bra, godt å strekke seg litt ekstra når man er på tur. Alt i alt en minnerik mj-messe - vi håper dere gikk med overskudd!
Med hilsen
Kristian Svendsen
|
|
krsven
|
|
transpennine
Nykommer Joined: 01 januar 2008 Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Må hive meg på siste skribent og takke for en flott helg der jeg og mine to medhjelpere fikk presentere vårt engelskinspirerte anlegg. Vi traff mange veldig hyggelige mennesker, og hadde en storartet helg, selv om kjøringen på anlegget vårt var litt lite utprøvd. Første gang vi prøvde det i sin helhet var fredag kveld da jeg satte det opp på arbeid, og da gikk mesteparten av kvelden med på å finne ut av et par elektriske feil. Så vi var ikke bedre forberedt enn vi måtte da vi satte det opp i Vollhallen lørdag formiddag.
Allikevel fikk vi mange positive tilbakemeldinger, og det virker som om folk syntes det var kjekt å se noe litt annerledes enn det som kanskje er vanlig i norske MJ miljø.
|
|
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Utfra disse bildene er dette anlegget er helt engelsk i uttrykket, helt dyktig laget og helt klart verd en reise, bare for å få sett det ved en fremtidig anledning. Håper dette blir å se ved senere anledning(er).
MM |
|
Stavanger
Nykommer Joined: 19 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
Han sa på søndag at han kommer tilbake neste år. Anlegget hans er helt fantastisk laget.
|
|
Stavanger
|
|
Stavanger
Nykommer Joined: 19 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stavanger Modeljernbaneklubb vil takke alle utstillere som deltok på Hobby og Modellmesse på Voll. Velkommen tilbake til messen i 2011. Datoen for neste år er 15. og 16. oktober. |
|
Stavanger
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |