MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Bilder fra hobbymessen på Voll.
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Bilder fra hobbymessen på Voll.

 Post Reply Post Reply
Author
traiNman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 07 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 500
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote traiNman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Bilder fra hobbymessen på Voll.
    Posted: 31 oktober 2010 at 23:28
De som vil se bilder fra messen på Voll i helgen kan se disse på naboforumet.
 
 
(Der var allerede startet en tråd og jeg har ikke tid til å legge ut bilder på begge da jeg skal ut og reise)
 
Petter
Back to Top
krsven View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 13 juli 2010
Location: N
Status: Offline
Points: 286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote krsven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 november 2010 at 08:24
Hjertelig takk for flott flott arrangement i Voll idrettshall! Sjef Røyneberg og hans mannskaper gjorde en flott jobb for at vi utstillere og ikke minst de besøkende skulle få oppleve fine dager med tog og annen teknisk hobby i høysetet. Vi hagejernbaneentusiaster opplevde et hyggelig publikum og trivelige møter med de lokale jernbanedirektørene - det frister til gjentagelse å ta turen! Åpningstiden fra 12.00 passet også veldig bra, godt å strekke seg litt ekstra når man er på tur. Alt i alt en minnerik mj-messe - vi håper dere gikk med overskudd!
 
Med hilsen
 
Kristian Svendsen
krsven
Back to Top
transpennine View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 01 januar 2008
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote transpennine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 november 2010 at 21:48
Må hive meg på siste skribent og takke for en flott helg der jeg og mine to medhjelpere fikk presentere vårt engelskinspirerte anlegg. Vi traff mange veldig hyggelige mennesker, og hadde en storartet helg, selv om kjøringen på anlegget vårt var litt lite utprøvd. Første gang vi prøvde det i sin helhet var fredag kveld da jeg satte det opp på arbeid, og da gikk mesteparten av kvelden med på å finne ut av et par elektriske feil. Så vi var ikke bedre forberedt enn vi måtte da vi satte det opp i Vollhallen lørdag formiddag.
 
Allikevel fikk vi mange positive tilbakemeldinger, og det virker som om folk syntes det var kjekt å se noe litt annerledes enn det som kanskje er vanlig i norske MJ miljø.
Back to Top
Morten M View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten M Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 november 2010 at 05:46
Utfra disse bildene er dette anlegget er helt engelsk i uttrykket, helt dyktig laget og helt klart verd en reise, bare for å få sett det ved en fremtidig anledning.  Håper dette blir å se ved senere anledning(er).

MM
Back to Top
Stavanger View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 19 juli 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 20
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stavanger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 november 2010 at 16:58
Han sa på søndag at han kommer tilbake neste år. Anlegget hans er helt fantastisk laget.
Stavanger
Back to Top
Stavanger View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 19 juli 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 20
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stavanger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 november 2010 at 11:13

Stavanger Modeljernbaneklubb vil takke alle utstillere som deltok på Hobby og Modellmesse på Voll. Velkommen tilbake til messen i 2011. Datoen for neste år er 15. og 16. oktober.

Stavanger
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.