MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Vann, sjø og desslike..
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Vann, sjø og desslike..

 Post Reply Post Reply
Author
TA View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 oktober 2005
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TA Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Vann, sjø og desslike..
    Posted: 13 oktober 2010 at 00:08
Heisann!
 
 
Arbeidene skrider fremover, og i den forbindelse søker jeg etter det siste nye innen gjengivelse av vann, har ett lite område som skal se ut som sjøvann.
 
Har tidligere brukt E-Z water fra woodland, men erfaringene viste at det kun egner seg til mindre pytter, enn større områder.
 
Så, hva er det siste nye og hva har folket erfart?
 
Det er 14 år siden jeg lagde vann sist, så noget har da skjedd?
 
 
Hilsen Tormod
 
Back to Top
kokken View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 24 mars 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kokken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 oktober 2010 at 17:57
Mvh

Tom-Andrè Engebretsen
http://www.kokken.mj-blogger.no
Back to Top
Frank B View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 03 oktober 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 62
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frank B Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 oktober 2010 at 02:10
Heisann!Har ikke prøvd enda, men har kjøpt "heavy gel medium" på butikk som selger kunstutstyr. Holder på med et lite diorama på ca 60X60cm bare for og se "hva som skjer" når jeg "smører" vannet utover. Gjort meg flid med forarbeid,dvs, maling,grunner,land,kai,lykter osv. Tatt masse bilder som jeg skal legge ut når jeg finner kabelen til kameraAngry Håper du gjør det sammeSmile Lykke til! Mvh Frank B 
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.