Belyst bakgrund |
Post Reply |
Author | |
øystein lb
Veteran Joined: 02 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 378 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 oktober 2010 at 22:54 |
Er det noen som her bygget noe sånt eller set det i praksis?
Har tenkt litt i Sketch up: Uploaded with ImageShack.us[/IMG] [/IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG] Jeg her tenkt til og ha to moduler, en til hver av seksjonene mine. Den øvre lyskassen vil belyse anlegget. Bakveggen er tenk og bruke matt plast i plater. Vurdere og litt tykk matt fargefilter(noe som brukes i lyskastere på konserter, teater og TV). Det fargefiltert trur jeg er best, da det er lett og få tak i(jobber som lysteknikker) og er mulig og farge med blekk. Litt blågra nyanser brude holde. Fronbrettet trur jeg males svart, eller skal jeg ha samme farge som hos Skarabanenes Venner? Må tygge litt på den enda.... Tenker og feste det på bakveggen med lim, i taket med noe sån at det er mulig og fjerne det i tilfelle jeg må skifte lysrør.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |