MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Mål for høsten?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Mål for høsten?

 Post Reply Post Reply
Author
øystein lb View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 august 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 378
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote øystein lb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Mål for høsten?
    Posted: 05 september 2010 at 16:55
Er det flere som har noen mål som de vil oppnå før jule ribba og pinnekjøttet er spist?

Selv skal jeg få ferdig de 2 modulen til mit Indre vinerbane prosjekt. Med den er det også en oppstillingstasjon som skal bygges. 

Må vell få kjøpt litt MJ matriell snart og...

Håper også på at jeg skal få ferdig mitt verksted iløpet av høsten. Er litt lei av og må pakke sammen ting hele tiden. 

Følg med på min egen blogg:http://oysteinlb.wordpress.com/

Hilsen Øystein LB

Som i dag her syklet langs meråkerbanen og tatt bilder.
Blogg: http://nesttunrailway.wordpress.com/

Epost: oysteinlb(krøllalfa)gmail.com

Tron
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 september 2010 at 08:24
Vel, jeg håper jo at jeg vil komme såpass langt på de neste to seksjonene at anlegget blir kjørbart i løpet av høsten, men jeg vil være forsiktig med å kalle det et mål å strekke meg etter. Ting tar alltid lenger tid enn beregnet har jeg funnet ut, og det dukker alltid opp andre ting som må få prioritet over anleggsbyggingen.
 
Men det får bare ta den tiden det tar, jeg kommer vel i mål til slutt. Et delmål jeg kan sette meg er jo å få kappet ut de siste 5 delene til rammeverket, kanskje etter jobb i efta hvis det ikke dukker opp noe... Wink
 
Svein
 
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
PaTrond View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 09 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 105
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaTrond Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 september 2010 at 16:51
Jeg håper at jeg får BM-73-modellen jeg har bestilt fra NMJ, og i det hele tatt får laget noe landskap. Håper også at jeg får kjøpt en EL-11 modell fra Skala Design i grønn om det kommer, og jeg har råd.

2. året på videregående allmenn med formgivning er ikke akkurat noe som krever lite tid heller, så jeg håper egentlig bare på få tid til å drive med hobbyen. Tegninger av idéer kommer det da. Burde kanskje legge noen av dem ut på forumet. :)

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.