MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Søndre Revå Modelljernbane
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Søndre Revå Modelljernbane

 Post Reply Post Reply
Author
Jonas View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 november 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 416
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Søndre Revå Modelljernbane
    Posted: 23 august 2010 at 13:08
Hei igjen. Etter en lang og delvis god pause, Har jeg begynt med modelljernbane for å ha noe å bedrive mine førerkortløse dager med.
Derfor gikk jeg og 2 til sammen om å bygge ett mildt sagt relativt stort modelljernbaneanlegg. Har jo nesten blitt kjent som Sande Modelljernbaneklubb allerede selvom vi begynte i går.
Bittelitt generell informasjon:

Hvor; Sande, Vestfold. Gamle fjøset til Søndre Revå Gård.
Skala; H0, H0e
Epoke; 1960-2004
Skandinavia/Nord-Europa

Fjøset er nokså stort og det ligger strødd med planker og plater der. Vi har mye jobb foran oss for å i det hele tatt kunne begynne å få lagd grunnen til jernbanen rundt hele. Jeg har laget en liten skisse av nesten hvordan jeg håper dette blir seendes ut. (Ikke nøyaktig)



Den tykke sorte streken er da veggene rundt hele, Mens det som er mellom den tynne røde og den sorte er hvor anlegget kommer til å være.
Mellomrommene er dører. Jeg har ingen bilder til dere nå desverre ettersom at jeg ikke finner kabelen til kameraet...

Oppdateres såklart etterhvert. Mvh. Jonas
H0 - Tysk-Svensk-Norsk
Back to Top
Jonas View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 november 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 416
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 august 2010 at 22:34
Angående min egen del.. Her har det kommet et stykke lenger. Ble handla for nesten 3000,- idag fordelt på NMJ og Amundsen.
Har fått til første kjøreprøve. Men jeg har akkurat flyttet og finner næggu ikke USB kabelen til kameraet. Derfor, I morgen skal jeg heller ta den mobilen min som har et akseptabelt kamera og ta noen bilder og vise frem. Av oss 4 som det er nå har vi vurdert å la dette en tid i fremtiden bli Sande Modelljernbaneklubb. Men det er et gedigent KANSJE skrivd over hele ideen og Fremtiden med mindre skrift
Blir mere handling på Hobby-Train iløpet av uka også


-Jonas
H0 - Tysk-Svensk-Norsk
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.