Kunngjøringer |
Post Reply |
Author | |
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 august 2010 at 16:17 |
Øøøøø.........
Kansje snart på tide å flytte alle kunngjøringer fra alle trådene til tråden Forumverksted ? Eller er det bare hos meg at 4 kunngjøringer ligger på toppen i alle delforum ? |
|
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1618 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har i grunnen ikke lagt merke til dette før, men det skyldes nok at jeg nesten utelukkended bruker funksjonen "aktive tråder" og ikke klikker meg inn på hvert underforum. Men jeg ser nå hva du sikter til så jeg skal se om ikke det lar seg løse om ikke så alt for lenge
Mvh
Eirik
"admin" Edited by eika - 10 august 2010 at 16:26 |
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fine, da har jeg tro på at " om ikke så alt for lenge" er ca nå snart, sånn omtrent
|
|
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |