MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Hvor ble tråden av?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hvor ble tråden av?

 Post Reply Post Reply
Author
kness View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 719
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kness Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hvor ble tråden av?
    Posted: 28 februar 2005 at 11:04

I går så jeg da vitterlig et innlegg av PK med bilde av prototypestøpen til NMJs BM 69. Hvor ble det av denne, og hvorfor ble den fjernet...?

Hilsen en undrende Kjetil

Back to Top
steinbp View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steinbp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 februar 2005 at 11:24

Hei Kjetil!!

Den ligger lenger ned under komersielle visninger.

 

Stein Johannessen

NJK Kråkstad
Back to Top
B-Naess View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 17 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 40
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote B-Naess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 februar 2005 at 11:46

Nei, den gjør ikke det Stein.   "PK" la i går ut bilder av BM 69 under H0-rommet på forumet. Denne var borte i dag tidlig. Moderatorene her på forumet burde vel kunne svare på dette regner jeg med. Hallooooo, hvor er dere?

Hilsen  Kjetil

Back to Top
PK View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 15 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 31
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 februar 2005 at 11:50

Det er min skyld at de ikke ligger her lenger. Virket ikke som det var noen respons, så jeg fjernet de selv.

Det ligger uanset lignende bilder ute på NMJ sine sider, men jeg kan godt legge de ut igjen her jeg hvis det er noen interesse for det.

Mvh Pål.



Edited by PK
Ha en god tog-dag.
Back to Top
kness View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 719
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kness Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 februar 2005 at 12:08

Jeg så du la bildene inn igjen i en ny tråd, så da er alt i orden. Jeg sitter nå sammen med senior og skanner en del dias, og siden han har jobbet med disse settene i mange, mange år ville han gjerne se bilder av prototypen. Akkurat nå sitter han og sammenligner NMJ og Agder sine. Agder leder visstnok 1-0 foreløpig.......

Skal hilse forresten.

Hilsen  Kjetil

Back to Top
PK View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 15 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 31
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 februar 2005 at 12:22

Takker.

Dere får vel vente med sammenligningen deres inntil det foreligger en prøvestøp som alle feilene er rettet på. Jeg synes plastikmodellen til NMJ ser riktig bra ut jeg og jeg gleder med som en unge til modellen kommer i butikkene. Er ikke Agder sin modell en messingmodell til mange ganger prisen av NMJ"s plast modell ? Således håper jeg da inderlig at Agder sin modell leder 1-0 eller mere. Hvor kan jeg se bilde av Agder sin modell ? Hva skal den koste og når kan man få kjøpt den ?

Mvh Pål.

 

Ha en god tog-dag.
Back to Top
Lars Gjertsen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 30 oktober 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 744
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lars Gjertsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 februar 2005 at 12:34

Hei Pål!

http://www.agdermodellteknikk.no

Så vidt jeg vet, er det fullt mulig å bestille seg en 69D enda. AMT har også sendt en nyhetsoppdatering med bl.a. 69D og noen norske modeller til, til MJ-bladets "Produktnytt."

En liten fotnote til Bjørn - Dersom en skribent sletter et innlegg han/hun har skrevet, er det dessverre ikke mulig for administrator å se noe "spor" etter det. Vi pleier å loggføre ting som tas ut ved moderasjon, for eksempel innlegg, lenker med "støtende" innhold, osv.  Men skribentene selv kan også fjerne innleggene sine, og det gis ikke da noen spesiell automatisk teknisk beskjed om dette.

mvh Lars



Edited by Lars Gjertsen
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.