Patinering af åbne godsvogne |
Post Reply ![]() |
Author | |
Occam_dk ![]() Nykommer ![]() Joined: 25 juni 2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 mai 2010 at 18:41 |
Kære alle
Jeg har forsøgt at lave et stykke legetøj om til en rigtig model her: http://oscalemodel.com/model-railroad/weathering-fleischmann-magic-train-gondolas Mine første forsøg på at patinere materiel i skala 0 gik ud over to smalsporede åbne godsvogne, som virkelig skreg på patinering! ![]() Forslag til forbedringer og til yderligere detaljering af de store modeller modtages meget gerne. Edited by Occam_dk - 08 mai 2010 at 18:42 |
|
![]() |
|
EFP&CO ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 22 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 135 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk Occam!
Det var veldig bra resultat du har fått til i første patinerings-forsøk!
Sitter med noe Magic Train materiell som venter på krigsmaling og smussing, så dette inspirerer.
Gleder meg til å besøke bloggen din igjen.
Vennlig hilsen Oddvar
|
|
Gospeltrain
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |