MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Ikke tilgang til varslede meldinger
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Ikke tilgang til varslede meldinger

 Post Reply Post Reply
Author
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Ikke tilgang til varslede meldinger
    Posted: 11 april 2010 at 15:50
Jeg her fått e-post om at jeg har fått privat melding, men når jeg forsøker å gå inn i den, nektes jeg tilgang. Går jeg direkte til meldingsboksen, så finnes det heller ingen ny melding der. Dette er lenka som ikke gir meg tilgang: http://forum.mjf.no/pm_message.asp?ID=7617

Egnetlig kunne jeg sendt en PM direkte til administrator eller lignende om dette, men jeg finner ikke noe sted man gjør det på dette forumet. I tilfelle er den godt gjemt. Kanskje en idé å legge en slik adresse el.l. lett tilgjengelig?

Svein S
Back to Top
Snikkaren View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Snikkaren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 april 2010 at 20:24
Sjekk medlemslista, og under A står admin.
Enig at PM til viktige personer på Forumet burde være lett tilgjengelig....
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 april 2010 at 20:55
Halvannen time senere kom det en ny slik melding, men den fungerte som den skulle. Det var fra samme avsender. Jeg tror derfor saken er løst rent praktisk for min del, men kanskje Webmaster kan ha nytte av denne informasjonen.
Svein S
Back to Top
a[c]e View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 april 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 178
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote a[c]e Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 april 2010 at 22:00
ses: På mange forum er det mulig for avsender å slette meldingen inntil den er lest av mottaker. Da vil man motta en slik mail, men meldingen er kanskje slettet av avsender før man har fått lest den!

Har selv opplevd lignende og da var det jeg nevner forklaringen :)

Edited by a[c]e - 12 april 2010 at 22:00
ace@samlerforumet.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.