MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - amundsen hobby
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

amundsen hobby

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
fleichmann View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 12 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 40
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fleichmann Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: amundsen hobby
    Posted: 17 februar 2005 at 14:44

har noen handla der før dem er veldig treige eller hva?



Edited by fleichmann
Med Hilsen HILMAR2!
Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2005 at 17:21
Nei, det syns jeg ikke.
Har kommet etter et par dager, de få gangene jeg har bestillt noe derfra.

mvh
Henning l
Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2005 at 17:27
Amundsen er en liten koselig butikk med bra service
A matter of life and death
Back to Top
bondkall View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 08 januar 2005
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bondkall Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2005 at 17:47

Har bare godt å si om Amundsen hobby etter å ha handlet en god del der gjennom årene, rask og grei service både i butikk og via post.

Martin

Back to Top
Steink View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2005 at 20:00
Godt fornøyd med Amundsen.  Leverer normalt raskt pr. post.  Kjekk butikk å stikke innom når en er i Oslo.
Mvh

Stein Kittelsen
Back to Top
PIO View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 21 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 150
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PIO Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2005 at 22:41

Mulig at jeg traff en ansatt der på en "dårlig" dag, men jeg ringte dit noe tid før jul og skulle spørre om noen priser på likestrømsmateriell. Har vel fått med meg at de hovedsaklig driver med Märklin men det står at de også fører en del annet, på WEB"n deres. Da jeg spurte om priser på det jeg lurte på fikk jeg bare et surt svar om at han ikke visste prisene. Da jeg spurte om han kunne undersøke dette fikk jeg nok en gang bare et surt svar, og denne gangen var det at han hadde for mye å gjøre til å sjekke opp dette. Han ba meg ringe tilbake et stykke ut i Januar.

Greit nok at de har mye å gjøre, men jeg "lever" selv av kundebehandling og dette stod ikke helt i stil med hva jeg oppfatter som god kundebehandling. Han kunne godt ha svart på en litt mer hyggelig måte selv om jeg ikke på et tidspunktet var kunde.

Er vel kanskje ikke den første plassen jeg tar kontakt med når det er noe jeg lurer på heretter. Derimot har jeg opplevd veldig god service på Electrade.

Skriver ikke dette for å sverte Amundsen, men det er kanskje fler som har opplevd det samme. Har ikke noe ellers i mot Amundsen, men jeg må inrømme at jeg ble noe paff da jeg ringte.

Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !!

<a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer
Back to Top
rosenblad View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rosenblad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 februar 2005 at 11:08

Hei!

Jeg har heller ikke handlet hos Amundsen på mange år nå grunnet dårlig kundebehandling, og har heller ikke tenkt å gjøre det mer. Jeg har også lyst til å rose Electrade!

MVH, Tom

Back to Top
PK View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 15 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 31
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 februar 2005 at 11:33



Edited by PK
Ha en god tog-dag.
Back to Top
PIO View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 21 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 150
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PIO Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 februar 2005 at 12:20

Dette som dere beskriver er hvertfall ikke det jeg kaller god kundebehandling. Egentlig litt godt å høre at jeg ikke er alene om å oppfatte Amundsen slik jeg gjør. Må legge til at jeg ikke kjenner butikken eller de som jobber der, men en skal vel "pleie" prospects også, de er tross alt potensielle fremtidige kunder, det er kundene som betaler lønna til de som jobber der og som holder "hjula i gang".

Episoden jeg beskrev var fra den hittil siste gang jeg tok kontakt med dem. Første gang var før jeg i det hele tatt hadde kjøpt ei skinne eller lok. Jeg bare søkte litt på nettet og tok kontakt for å spørre om forskjellige "fersking-ting". Jeg hadde hørt at likestrøm var like greit som Märklin sitt system og hadde tenkt å satse på dette. Da den ansatte hos Amundsen fikk høre dette ble han sur og frarådet meg på det sterkeste å satse likestrøm. Det var bare et system som var gjeldende og det var selvsagt Märklin. Det var bare "træl og problemer med likestrøm", med mindre du hadde skikkelig elektro-peiling da.

I ettertid har jeg fått tilegnet meg litt mer kunnskap om MJ fra forum, fra folk som dere som har lang erfaring og fra trykte medier og synes det jo er litt rart at så mange kjører likestrøm hvis det bare er problemer med det. Er det sååå mange folk i MJ miljøet som liker problemer og unødig merarbeid ?

Med all respekt, Jeg Tror Ikke Det Jeg Hvertfall.

Jeg har begynt å "samle" materiell til et anlegg og dette er likestrøm. Har kjørt en del nå på provisorisk oppsett og har enda ikke hatt noen problemer. Kanskje jeg har vært heldig  he he

Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !!

<a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 februar 2005 at 14:34
Å ringe til Amundsen for å spørre om 2-skinnesystemet, blir omtrent som å ringe til en Mercedes-forhandler for å spørre om BMW...

Eller du kan jo prøve å ringe til et visst firma på Strømmen for å spørre om Märklin.

Og de som har sett hvor stinn butikken til Viggo (Amundsen) er av kunder før jul, forstår nok at han velger å prioritere dem i stedet for telefonen... Da er det sikkert enklere å benytte mail, for den kan han svare på etter at kundene har gått og døra er låst...

Mvh Heine
Back to Top
PK View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 15 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 31
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 februar 2005 at 15:33



Edited by PK
Ha en god tog-dag.
Back to Top
PIO View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 21 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 150
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PIO Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 februar 2005 at 23:17

Originally posted by Heine Pedersen Heine Pedersen wrote:

Å ringe til Amundsen for å spørre om 2-skinnesystemet, blir omtrent som å ringe til en Mercedes-forhandler for å spørre om BMW...

Hallo ! Under ser du og andre hva Amundsen selv skriver på sin WEB ( dere har sikkert vært innom der massevis av ganger før men..), her sier de da vitterlig at de har det meste og at det de ikke har kan de skaffe ????? Dette gjelder etter hva jeg kan skjønne også 2-skinne systemet .

Tror forøvrig ikke at Bertel O. Steen reklamerer for BMW på sine sider, så jeg er ikke enig at man kan trekke direkte paralleller mellom disse sakene
Amundsen Hobby lagerfører de fleste ledende merker innen jernbanemodeller, i vid forstand, til reduserte priser. "Modelltog" er sannsynligvis verdens mest utbredte hobby, iallefall den morsomste,  så besøk oss, eller surf sidene våre. Vi har det meste, og er det noe du savner, så skaffer vi det!

VI LAGERFØRER DE FLESTE LEDENDE MERKER TIL REDUSERTE PRISER:

Arnold, Brekina, Brawa, Busch, Faller, Fleischmann,  Herpa, Kibri,LGB, Märklin, Minitrix,
Noch, Pola, Preiser, Roco, Sommerfeldt, Trix, Uhlenbroch, Viessmann, Vollmer, Wiking og Woodland.

Vi har eget verksted, digitalt og analogt, og vi bygger om dine lok raskt og effektivt.


Originally posted by Heine Pedersen Heine Pedersen wrote:

Eller du kan jo prøve å ringe til et visst firma på Strømmen for å spørre om Märklin.

Beklager vet ikke hvem du sikter til der. Er ikke så kjent enda.
Originally posted by Heine Pedersen Heine Pedersen wrote:

Og de som har sett hvor stinn butikken til Viggo (Amundsen) er av kunder før jul, forstår nok at han velger å prioritere dem i stedet for telefonen... Da er det sikkert enklere å benytte mail, for den kan han svare på etter at kundene har gått og døra er låst...Mvh Heine

Greit nok at butikken kan være full, men jeg måtte nok ha vært full selv også jeg for å svare "kunder" slik i telefon.  Når det gjelder mail er jeg jo enig i det, men da kunne han jo ha sagt det. Dessuten var ikke min henvendelse dit akkurat midt i julestria da. Men jeg er tydeligvis ikke alene om å ha opplevd dette. Fortsetter han slik veldig lenge kan det vel hende at han får mer tid til å svare på mail og telefoner enn det han setter pris på.   Huffda den var litt stygg da men.....



Edited by PIO
Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !!

<a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer
Back to Top
PIO View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 21 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 150
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PIO Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 februar 2005 at 23:39

Hallo !

Var jeg litt for spydig i det forrige innlegget ?? Håper ikke du Heine eller andre føler dere støtt av det da for det var ikke meningen. Følte bare at jeg måtte svare på det.  Er ikke ute etter å tråkke på noen, håper dere skjønner det.  Jeg er veldig fersk innen MJ og har mye å lære av dere, det ser jeg ikke minst på det dere har liggende ute på deres egne sider, men jeg tror jeg kan litt mer om kundebehandling enn det jeg kan om MJ, hvis ikke må jeg se å finne meg en ny jobb.

God Helg !!

Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !!

<a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 februar 2005 at 00:32
Du trenger ikke være redd for at du har vært spydig når du svarer meg i hvertfall, det må da gå ann å diskutere ulike erfaringer med en forhandler uten at folk skal ta seg nær av det... Det finnes sikkert en del hårsåre særinger i mj-miljøet, men jeg er ikke en av dem.

Nå er ikke jeg en av de "gode" kundene til Amundsen, for jeg blir delvis sponset av en svensk märklin-forhandler, men jeg har vært innom butikken noen ganger, og det har alltid vært mye folk der, og så vidt jeg har sett, er det ingen andre enn Viggo selv som jobber der. Og i følge ryktene har han ca 90% markedsandel av Märklin-salget i Norge, så da sier det seg selv at han har nok å gjøre... Men det er selvfølgelig ingen unnskyldning for å være uhøfflig.

Men jeg kjenner meg litt igjen i hans situasjon fra min egen jobb... Mange av de som ringer har så ufattelig mange spørsmål om ting de ikke skal kjøpe... (Nå sier jeg ikke at det gjelder deg). Og det kan være hyggelig nok å bare prate med folk når man har tid, men hvis det står kunder i butikken og venter er det kanskje enda dårligere kundebehandling å la dem vente. Det blir en balansegang som ikke alltid er så lett når man er alene på jobb.

Firmaet på Strømmen = NMJ

Mvh Heine
Back to Top
PIO View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 21 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 150
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PIO Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 februar 2005 at 12:50

Hallo Heine !

Flott at du ikke er hårsår da hvertfall he he  . Kan ofte være en fare for å tråkke på noen vet du, hvis en ikke veier ordene sine med omhu. Jeg vet ikke hvor stort MJ-miljøet er i Norge, men uansett er vi sikkert ikke flere enn at det er en fordel å ha en dialog uansett hvilket system man velger. Vi har jo tross alt en felles hobby som er kjempetrivelig uansett type materiell. ( Jeg sier "vi" jeg selv om jeg ikke har kommet i gang noe særlig selv og er helt fersk. )

Skjønner jo at Amundsen sikkert har mye å gjøre, synes det er flott at noen kan livnære seg på å selge hobby-materiell jeg. Alle som driver med MJ og andre hobbyer er jo avhengig av at det finnes den type forretnnger.   Tror alle i dagens samfunn har godt av å ha en hobby for å kunne koble av litt fra hverdagens mas og kjas.

Kan være lett å kjenne seg igjen i en slik situasjon ja og det er helt klart en balansegang. Det er jo en selvfølge å pleie sine kunder, det er jo tross alt de som betaler lønna til de ansatte. Hvis Amundsen leser det som her er skrevet kan det hende at han finner ut at han kan gjøre sine ting på en litt annen måte for fremtiden for å strekke over flere kunder. Alle, uansett bransje og funksjon, lærer av sine "feil". Jeg personlig trives med å høre det hvis jeg har gjort noe som mine kunder ikke er fornøyd med. Hvis jeg aldri hører noe kan jeg jo tro at alt er bare bra, men hvis jeg får tilbakemeldinger på at ting ikke er helt 100%, har jeg hvertfall  mulighet til å gjøre litt vri på tingene.

Jeg har spurt mange av dere som kan dette med MJ om mange, sikkert dumme og elementære ting, som jeg ikke har peiling på. Jeg har i de fleste tilfeller brukt enten forumet eller mail. Har blant annet fått mange nyttige svar og tips fra deg. Dette har vært til veldig god hjelp for meg når jeg skal planlegge et anlegg. Det er jo så mye ting som vi "ferskinger" ikke har rede på i det hele tatt, ( hvertfall for min del ). Regner med at det sikkert kommer mye rare spørsmål fra meg også i fremtiden.

Ligger forresten en link her til min enkle, uferdige web. Jeg har en linkside der hvor jeg har linket til din side, som jeg sendte deg en mail om. Håper det kommer mer info rundt MJ etterhvert som anlegget skal bygges.

Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !!

<a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 februar 2005 at 13:32
Originally posted by PIO PIO wrote:

Ligger forresten en link her til min enkle, uferdige web. Jeg har en linkside der hvor jeg har linket til din side, som jeg sendte deg en mail om. Håper det kommer mer info rundt MJ etterhvert som anlegget skal bygges.



Minner misstenkelig om den linken som ligger øverst på linksiden min f.o.m i går.

Mvh Heine
Back to Top
PIO View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 21 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 150
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PIO Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 februar 2005 at 14:13

Ok hadde ikke sjekket det i dag jeg

Er jo jevnlig innom sidene dine, mye bra informasjon der.

Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !!

<a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer
Back to Top
mav View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 65
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mav Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 februar 2005 at 07:34

Hallo!

 

Jeg har brukt Amundsen i en årrekke, og er fornøyd med servicen, han er da stort sett blid og hyggelig.

Men jeg har selv vært i butikken hans mens den har vært full av kunder, og det står en fremst i køen og kverulerer i syv lange og syv breie, de mener sikkert ikke noe med det, bare en hyggelig togprat, men kan skjønne at det er ett irritasjonsmoment for Viggo som vil hjelpe flest mulig.

Og siden han er alene i butikken, kan jeg skjønne at han ikke vil prate lenge i telefonen hvis det er mange kunder i butikken!

Jeg bruker bare Amundsen, bortsett fra når jeg er i Ungarn, da har jeg ett par utvalgte butikker der!

 

mav

Back to Top
fleichmann View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 12 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 40
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fleichmann Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 februar 2005 at 20:07

DEM SIER JO PÅ INTERNETT SIDEN DEMS VI LAGERFØRER DE FLESTE LEDENDE MERKER TIL REDUSERTE PRISER:

Arnold, Brekina, Brawa, Busch, Faller, Fleischmann,  Herpa, Kibri,LGB, Märklin, Minitrix,
Noch, Pola, Preiser, Roco, Sommerfeldt, Trix, Uhlenbroch, Viessmann, Vollmer, Wiking og Woodland.

DEM LAGER FØRER IKKE FLEISCHMANN I ALLE FALL 

Med Hilsen HILMAR2!
Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 februar 2005 at 17:33
Amundsen har norske Roco modeller i liketrøm på lager og er billigere enn annet norsk butikk som er på strømmen
A matter of life and death
Back to Top
crasyhh View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 24 januar 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote crasyhh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 februar 2005 at 18:56

vi glømmer dette inlegget........ hehe

men hobby train er fortsatt best!!!!!!! basta... hehe


 



Edited by crasyhh

Back to Top
bengtka View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 januar 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 108
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bengtka Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 februar 2005 at 19:30

Har handlet en del hos Amundsen via Mail, og min erfaring er levering

fra 1 dag til 1 uke, og uten kostbare oppkravsgebyrer. Synes ikke

dette "korstoget" er berettiget. All honør til Amundsenhobby

 

Back to Top
PIO View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 21 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 150
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PIO Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 februar 2005 at 19:42
Originally posted by bengtka bengtka wrote:

Synes ikke dette "korstoget" er berettiget. All honør til Amundsenhobby

Hallo !

Vil ikke betegne dette som noe "korstog", det er jo bare forskjellige personers erfaringer som kommer til uttrykk på et forum. Er du fornøyd med Amundsen er jo det kjempebra og det er sikkert mange med deg som er veldig godt fornøyd. Men som alle kan se ut fra det som er skrevet er det igjen andre som ikke er så fornøyd. Alle sider har som kjent to sider, ser ikke noe galt i at det settes fokus på et slikt tema. Mulig du har et annet syn på det og det respekterer jeg selvsagt. Ikke noe vondt sagt om det fra min side.

Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !!

<a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer
Back to Top
bengtka View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 januar 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 108
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bengtka Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 februar 2005 at 20:20

Mener også det er bra at det blir satt fokus på, men synes det ble

litt for mye "enkeltspor" mot Strømmen for å si det på den måten.

Og "korstog" kan kanskje mistolkes, tøff-tøff.....

Men det er ikke bra for noen når det utvikler seg til, som crasyhh

sier:     hei jeg har aldrig kjøpt hos AMUNSEN HOBBY og jeg tror ikke jeg skal kjøpe noe derifra heller... hvis de has så dårlig betjening.

 

Back to Top
PIO View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 21 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 150
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PIO Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 februar 2005 at 20:31
Originally posted by bengtka bengtka wrote:

Mener også det er bra at det blir satt fokus på, men synes det ble

litt for mye "enkeltspor" mot Strømmen for å si det på den måten.

Skjønner hva du mener, men bare så det er sagt så har ikke jeg noe forhold til Strømmen. Jeg har ikke handlet fra NMJ eller vært i kontakt med dem, så jeg har ingen erfaring med dem. Har derimot handlet litt fra Electrade og har vært i kontakt med Hobby-Train. Begge disse har hvertfall utvist bra service synes jeg, men det kan sikkert være forskjellige erfaringer derfra også.

Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !!

<a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer
Back to Top
PIO View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 21 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 150
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PIO Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 februar 2005 at 20:35

Originally posted by bengtka bengtka wrote:

Men det er ikke bra for noen når det utvikler seg til, som crasyhh sier:     hei jeg har aldrig kjøpt hos AMUNSEN HOBBY og jeg tror ikke jeg skal kjøpe noe derifra heller... hvis de has så dårlig betjening.

Tror ikke jeg har brukt ordene "dårlig betjening", har bare beskrevet den servicen jeg ble møtt med da jeg henvendte meg dit. Har vel ikke grunnlag til å si at Amundsen har "dårlig betjening".

Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !!

<a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer
Back to Top
crasyhh View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 24 januar 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote crasyhh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 februar 2005 at 22:03
beklager hvis jeg har utrykt meg feil så det har støtet noen på noen måte....det var ikke meningen... ber om unskyldning for det........

Back to Top
bengtka View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 januar 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 108
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bengtka Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 februar 2005 at 22:22

Ingen fare, jeg mener bare at Amundsen ikke fortjener så mye

"pepper". Da lar jeg "tråden" ligge og går tilbake til byggebordet.

Back to Top
brandett View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote brandett Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 februar 2005 at 00:19

Jeg tenkte jeg skulle holde meg unna onde debatter, men slenger meg på :)

All ros til Amundsen Hobby!
Det som er viktig når man skal kjøpe noe (over web/tlf) er at handelen går raskt, at man slipper oppkrav, at man har "personlig" kontakt med forhandleren, og at forhandleren kan hjelpe om man har problemer i ettertid.
Dette er Amundsen Hobby det!

Har ikke noe vondt å si. Har opplevd en gang at handelen tok litt tid, og da beklaget han seg veldig.

Også er det j**vli lettvint med WEBBUTIKKEN til Amundsen. Kan ikke bli enklere punktum.

Dessuten hender det seg jeg kommer over noen kupp på QXL fra Amundsen;)

mvh Bjørn-Martin Brandett
Back to Top
PK View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 15 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 31
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 februar 2005 at 09:13



Edited by PK
Ha en god tog-dag.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.