MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Stortysker 63
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Stortysker 63

Post Reply Post Reply
Author
jhalvo View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jhalvo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Stortysker 63
    Posted: 09 mars 2010 at 08:09
Holder på og oppgradere 63 men det var så mange forskjellige varianter av dem og forbilder skulle jeg gjærne  fått tak i,er det noen der uye sm kan hjelpe meg.

Mvh
Jan-E
JEH
Back to Top
traiNman View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote traiNman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mars 2010 at 09:10
Hvis det er bilder du er ute etter kan du jo begynne her: http://forsk.njk.no/mdb/mdb.php?hid=75&aut=&eng=
(ved å klikke på loknummer får du opp data og ventuelle bilder av det enkelte lokomotiv)

Petter
Back to Top
jhalvo View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jhalvo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mars 2010 at 09:17
Hei Petter!

Har vært på nette men det er bilder med lang avstand og ofte en side.Trenger nær bilder så jeg får med detaljer fra begge sider

Jan-E
JEH
Back to Top
TomL View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TomL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mars 2010 at 10:07
Hei,

Et av de siste nr. av På Sporet fra NJK har bilder og byggetips av nettopp type 63a. Jeg har lett etter samme selv, og artikkelen i PS synes jeg var glimrende Thumbs Up

MJ-Hilsen Tom Lynga
Det enkle er ofte det beste...
Back to Top
kness View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kness Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mars 2010 at 10:30
Originally posted by jhalvo jhalvo wrote:

Hei Petter!

Har vært på nette men det er bilder med lang avstand og ofte en side.Trenger nær bilder så jeg får med detaljer fra begge sider

Jan-E
Send meg en mail på kn(a)njk.no så skal jeg se om jeg ikke finner noen bilder til deg.

Hilsen  Kjetil
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,023 seconds.