MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Forhåndsbestilling hos NMJ
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Forhåndsbestilling hos NMJ

 Post Reply Post Reply
Author
Ibn Torsdab View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 09 januar 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ibn Torsdab Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Forhåndsbestilling hos NMJ
    Posted: 04 februar 2010 at 17:08
Innebærer dette at jeg betaler forskudd, eller skjer betaling når varen leveres?
 
 
Tenker da på bestilling via www.nmj.no.
 
Back to Top
Renton View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 februar 2010
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Renton Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 februar 2010 at 18:54
Send de en e-post på info@nmj.no og spør Wink
H0 stort sett norsk
Back to Top
Mr. Karlsen View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 januar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 122
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Karlsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 februar 2010 at 19:31
Og del da svaret med oss andre, for jeg lurer også på akkurat det samme.
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 februar 2010 at 19:52
Jeg har forhåndsbestilt flere ganger, både 32a #288 og 26c #399 la jeg inn bestillling på uten å betale noe som helst før jeg hentet de. Bestillingen var heller ikke bindende fikk jeg beskjed om, jeg kunne når som helst trekke den tilbake.

Forhåndsbestilling kan også ha sine fordeler iblant, #399 var utsolgt allerede før den kom i butikken.

Svein

H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
Ibn Torsdab View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 09 januar 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ibn Torsdab Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 februar 2010 at 20:05
Hei, jeg sendte en e-post til NMJ for å spørre om forhåndsbestilling uten forhåndsbetaling kan gjøres via nettsiden. Skal poste svaret når jeg får det.
Back to Top
Ørjan View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 06 november 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 818
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ørjan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 februar 2010 at 20:13
Originally posted by Ibn Torsdab Ibn Torsdab wrote:

Hei, jeg sendte en e-post til NMJ for å spørre om forhåndsbestilling uten forhåndsbetaling kan gjøres via nettsiden. Skal poste svaret når jeg får det.
Kan bekrefte at man ikke betaler før modellen er leveringsklar. Har gjort dette flere ganger.Clap
Mvh
Ørjan Utne
Kor går toget idag??
Back to Top
Ibn Torsdab View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 09 januar 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ibn Torsdab Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 februar 2010 at 09:10

Takker!

Back to Top
Øyvind Erik View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 25 mai 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 248
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Øyvind Erik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 februar 2010 at 10:03
Jeg tror at denne usikkerheten om forhåndsbetaling skyldes at mange har forhåndsbetalt BM69-settene som har blitt flere år forsinket. De som forhåndsbetalte fikk vel rabatt, men har måttet vente lenge, og har bundet opp penger. Jeg kan bekrefte det andre skriver i denne tråden: man kan forhåndsbestille, og må ikke betale før varen sendes i posten eller man får den i hånden over disk på Strømmen. Jeg vil derfor anbefale at hvis det er noe du ser du VIL ha, så forhåndsbestill det, så du er sikker på å få det. Er det et begrenset antall modeller tilgjengelig, så får de som har bestilt først. Og det er lettere for firmaet å produsere riktig antall. Det gjelder også andre firma: Hobbytrades El13 får man jo 200,- i rabatt på hvis man bestiller (ikke betaler) nå, nettopp så de kan se at de produserer nok modeller, men ikke så mange at de brenner inne med for mange.
Øyvind Erik

Planlegger H0 - AC, men med en liten DC-bane i tillegg. NSB diesel/damp. Driftsår 1960 og 2000.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.