MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Hurtigklokke for PC
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hurtigklokke for PC

 Post Reply Post Reply
Author
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hurtigklokke for PC
    Posted: 17 januar 2010 at 20:19
Denne fant jeg tidligere via FREMO sine side tyske sider.  Nå skal jeg legge denne inn på denne maskinen og, men finer den ikke igjen.  Noen som vet hvor den ligger??
 
 
PEO
Back to Top
-TUR- View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 278
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -TUR- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 januar 2010 at 20:21
Halvor Sannæs laget en i sin tid...  Jeg mener jeg har en kopi liggende...
-TUR-

Tore Urvik
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 januar 2010 at 20:41
Good!  trodde jeg hadde den og men ser ut til at det var på en helt annen PC.  Du vet adressen!:)
Back to Top
-TUR- View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 278
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -TUR- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 januar 2010 at 21:05
Det vil si, jeg trodde jeg hadde en kopi liggende, nå finner jeg den selvfølgelig ikke.... :/ Rekker ikke lete mer heller, står på farten nemlig. Kanskje noen andre har?
-TUR-

Tore Urvik
Back to Top
halvors View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 787
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote halvors Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 januar 2010 at 00:46
Sjekk med Pål Olsen, han har en fungerende versjon av den tyske programvaren mener jeg.
Den jeg laget i sin tid kunne ikke styre eksterne urverk.
 
Hilsen Halvor
Back to Top
-TUR- View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 278
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -TUR- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 januar 2010 at 00:47
Jeg mistenker at til det bruket PEO skal, så er din versjon mer en god nok Halvor :)
-TUR-

Tore Urvik
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 januar 2010 at 09:56
Stemmer det!  Vi har behov for ei sentrat plassert klokke (På PC) for en klubb kjørekveld.  Andre og mer avangserte løsninger får heller komme seinere.
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 januar 2010 at 10:16
Da har jeg fått klokka.  Gjelder bare at den og VISTA samarbeider da!  Testes i kveld!
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 januar 2010 at 19:04
VISTA og klokka funka sammen!  Da er vi klar for kjøring i morgen.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,049 seconds.