Akutt Nødsituasjon - Roco Multimus |
Post Reply |
Author | |
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 desember 2009 at 14:52 |
Heisann, Har problemer med både lok, Dekodere og Multimuser.
Hvordan i hule heite stiller jeg på toppfart og aksellerasjon og hva er normalt? Takker for svar. |
|
H0 - Tysk-Svensk-Norsk
|
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
He he, her var det mange spørsmål
For å stille inn disse tingene må du nok programmere såkalte CV (Configurable Variable)
Her er det flere måte å gjøre det på.
Enkel måte: Angi start spenning, midt-spenning maks-spenning
Mer avansert måte. Programmere hastighetskurve også med start og maks spenning men med å angi mange flere hastighetstrinn i mellom.
Her er det nok ikke noen annen vei enn å lese i manualene, både til multimusen og til dekoderen...
På spørsmålet om hva som er normalt vet jeg ikke hva jeg skal svare
PS. Hadde kanskje vært bedre å benyttet tråden om Digitalstyring.. Edited by jhh61no - 31 desember 2009 at 16:10 |
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
hakhe
Medlem i MJF Joined: 30 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 86 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Jonas, denne linken kan kanskje være til hjelp.
Edited by hakhe - 31 desember 2009 at 16:10 |
|
Alt går ann, det bare tar litt lenger tid og koster litt mere penger.
|
|
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk takk :) Ordnet seg nu.
|
|
H0 - Tysk-Svensk-Norsk
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |