Juletreff |
Post Reply |
Author | |
Nils Gullhav
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 253 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 desember 2009 at 16:32 |
Modellbyggerlauget Holder åpent på lørdag 12/12 hos Amundsen Hobby
Vi prøver å holde noen anlegg i drift denne dagen. Og prøver å få litt julestemning i oss. det nærmer seg jo jul nå. Og det kan være godt å komme seg ut av huset med alt det maset som er der. Velkommen til oss. Hilsen Nils |
|
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Yi-haaa! Kun få timer igjen til vi kan nyte noen timer unna advents-peset på "Gode Hjul 2009"-arrangementet.
Sees! MM |
|
Nils Gullhav
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, og i morgen er det ett anlegg til salg som er fullt klart for data drift til salgs.
Det må være dagens godbit både teknisk og prismessig. Hilsen Nils |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1621 |
Post Options
Thanks(0)
|
Blei sykkelen så dyr da Nils? |
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Jeg ser det er åpent på søndag også, og lurer således på om det "skjer noe" da og eventuellt hvilke anlegg som er utstillt?
Hvordan hoj har du kjøpt da, Nils?
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Nils Gullhav
Post Options
Thanks(0)
|
Det var bare butikkåpent i dag
Jeg var innom Big Twin i nærområdet ditt. De hade en Suzuki Intruder som jeg ikke klarte å si nei til. Og det er lenge til våren nå.......... Hilsen Nils |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Det er faktisk mer i nærområdet til "klubben", enn det er nabolaget mitt.
Gratulerer med den nyanskaffede mc"en, Nils! - Etter 10 år og 150 000 km, byttet jeg også ut min kjære, gamle og velprøvde sykkel til fordel for en V-twin. Bare mitt valg falt på en Honda Transalp (som er så morsom å kjøre, at det antakeligvis er det morsomste jeg har gjort med klær på).
Var det noen nye anlegg utstilt hos Amundsen på lørdag?
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Nils Gullhav
Post Options
Thanks(0)
|
Ja den er nok noe mer allsidig enn min.
I tillegg til mitt var smalsporanlegget i drift på lørdagen. Det begynner å bli litt trangt der, så fokuset var å prate med folk mer enn å vise togting i drift. Hilsen Nils |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |