MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - E-Post varsling?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

E-Post varsling?

 Post Reply Post Reply
Author
Billy View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 04 januar 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 186
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Billy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: E-Post varsling?
    Posted: 25 januar 2005 at 16:04

Når man skriver en melding så er det et valg om "Varsle meg (via epost) når noen svarer "  Denne står alltig som standard.

Er et mulig å sette denne AV som standard istedenfor?
Irriterende når man glemmer å skru den av hvis man ikke vil ha varsel meldinger hele tiden.

Mvh. Torsja
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 januar 2005 at 16:09

Hei!

Jeg vet ikke om er standard, for hos meg står den nemlig i av og jeg har aldri benyttet meg av e-postvarsling. Kanskje du har benyttet deg av e-postvarsling, og at den da forventer at du vi fortsette med dette?



Edited by Roger
Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
admin View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 30 oktober 2004
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote admin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 januar 2005 at 16:18

 

1. Gå til "innstillinger" når du er logget på. (innstillinger for bruker ID-en din)

2. Velg deretter "Foretrukne innstillinger" fra menyen for innstillinger, og se om der er satt "Ja" på varsling via epost når noen svarer på emner der du har innlegg.

3. Velg "nei" istedet - deretter skal epostvarsling være satt "av" som default når du poster emner/svarer på emner.

 

I denne menyen er det også mulig å sette epostvarsling som standard når noen sender deg et PM, eller slå denne av.

mvh Lars

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.