MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Tak for oplevelsen
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Tak for oplevelsen

 Post Reply Post Reply
Author
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Tak for oplevelsen
    Posted: 02 november 2009 at 09:14
Kære VennerSmile
 
Tak for en god helg og endnu engang tak for oplevelsen. For tredie gang, var det en mega oplevelse at deltage i FREMOtræf på Gardermoen. Det var i år nemt for mig at komme til og fra (fly) og det til absolut rimelig pris.
 
Denne gang vil jeg, ud over at fremhæve modulernes sublime detaljer, fremhæve anlægsudforningen, som virkede meget "realistisk". Det gik fin tid med at komme fra den ene endestation til den anden og der var masser af realistisk togkøring. Megen togsnak og interessant rangering underveis.
 
Selv havde jeg flere gange fornøjelsen af at være konduktør på godstog 1101/1105. Denne opgave lå "uvist af hvilken årsag" LOL, flere gange øverst når jeg skulle finde et opdrag.Wink Jeg må nu betragtes som rutineret konduktør. Wink
 
Ud over "Skaarerbanens venner", synes jeg der er god grund til at fremhæve vore værter på flymuseetClap. De gør et kæmpe arbejde med at passe kantinen og sørge kaffe, mad og drikke. Omgivelserne er unike og der er ikke mange som oplever at spise en festmiddag i ly af vinger og haleror på C-130 Hercules transportfly. Iøvrigt trådte hornblæseren i karakter, da vi blev "kaldt til spisning". ClapClap
 
Nu vil jeg se frem til Kristisanssand om 14 dage og arrangøreren her, har noget at leve op til. Big smile
 
Med modelbanehilsen
 
Dan
 
 
  
 
 
 
 


Edited by Dan Rasmussen - 03 november 2009 at 12:11
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.