Deler til Fleischmann |
Post Reply ![]() |
Author | |
Trond ![]() Nykommer ![]() Joined: 21 oktober 2009 Location: Norge Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 oktober 2009 at 16:07 |
![]() Jeg trenger 1 stk. ny "sleide" som hvis på bildet. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette.
Mvh
Trond
|
|
![]() |
|
Dr T. ![]() Nykommer ![]() Joined: 24 oktober 2009 Location: Norge Status: Offline Points: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg sitter på mye deler til gamle Fleichmann lok også det de søker etter.
Venligst ring meg når som helst, så skal vi se hva som kan fikses hurtig.
Tel 90603157 Det er i Oslo.
Hilseb
Bjørn
![]() |
|
![]() |
|
jlo ![]() Viderekommen ![]() Joined: 30 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 36 |
Fleischmann (nå Modelleisenbahn München) har et reservelager på 6.600 artikler. Men du må vite bestillingsnummer og betegnelse. Det er også en fordel å ha artikkelnummeret (som står på esken)Dessuten må du bestille gjennom en forhandler, f.eks Amundsen, NMJ eller Vestfold Modelljernbane Import.
jlo
|
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Apropos reserverdeler. Hvilke forhandlere kan skaffe reserverdeler til Roco?
|
|
Svein S
|
|
![]() |
|
Asgeir ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Alle! Med det nye distribusjonssystemet til Roco, som kuttet ut de nasjonale importørene, bestiller alle forhandlere direkte fra fabrikken.
Problemet er om de har reservedelen du trenger, siden Roco har fraskrevet ser ansvaret for å ha deler til modeller fra før konkursen for noen år siden. Det er bare en måte å finne det ut på: prøv.
|
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |