lenz vs multimaus |
Post Reply |
Author | |
øystein lb
Veteran Joined: 02 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 378 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 september 2009 at 21:53 |
Etter mye tekning og hode bry så er forume det beste stedet og gå og spørre om spørsmål.
Jeg driver på og bygger nytt anlegg og skal bruke digital styring på anlegget, mitt spørsmål er om jeg skal bruke compact sin digital styring eller multimaus fra roco. De ligger i samme prisklasse så det er ikke noe og diskutere. jeg har ikke noe mer en tre lok så jeg trenger ikke muligheten for og ha mulighet for 10000 lok programert. hvis noen av dere lurer så er jeg bare 14 år og dette er mitt andre anlegg. Til der tmjk travere så er jeg der ofte og går da under navne øystein.
|
|
steinbp
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis du ofte er på anlegget til TMJK, så spør gutta der så du kan ha en håndkontroller som senere kan brukes på anlegget der, og da kan de hjelpe deg om du får problemer med programmeringen av eget materiell.
|
|
Stein Johannessen
NJK Kråkstad |
|
øystein lb
Veteran Joined: 02 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 378 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja det er kansje en mulighet men jeg liker ikke kontrollene dem har, i så fall blir det multimaus.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |