MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Svingen stasjon
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Svingen stasjon

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 november 2009 at 23:48

Her kommer en liten stemningsrapportTongue

Det har vært skogshugst i skogen rundt Svingen stasjon, og da må virket fraktes bort.
Det er ikke særlig forbildelig riktig å bruke disse Os-vognene til trevirketransport, men man må bruke det man har for hånden....Wink
For anledningen ble Di5"en tatt i bruk for å få materiellet ut på sporetClap
 
Her godet på veiSmileSmile
 
 
 
 
Her er noe detalj bilder fra lasteperrongen før avgang.
Som man kan se har jeg gjort et forsøk på å smusse Os-vognene med smussepulver fra Noch, og det ble greit nok. Ser ihvertfall litt mer realistisk ut.
 
 
 
 
"Stokkene" er laget av dekorpinner som kjøpes i en stor bunt på IKEA. Ca 180cm lange i en stor bunt. Disse kappes så i passe lengder (kanskje mine ble litt langeLOL), så bruker jeg en håndrasp og rasper bort barken. Disse er så limt sammen i passe bunder som går akkurat inn på vogna. "Raspen" som blir til overs strør jeg over de øverste stokkene oppå et meget tynt lag med trelim.
For meg ga dette et ok inntrykk på banen.
 
 
Dett var dett for denne gang, kommer tilbake med mer etterhvert....Big smileBig smile
 
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
Chr. Lil. View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 januar 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 246
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chr. Lil. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 november 2009 at 08:08
Flotte stokker det der! Ser at jeg må få meg en Di5 jeg og, jeg har en DB V60 liggenes i en eske. Skal sjekke ut om det kan være Roco sin, da trenger jeg i så fall bare å kjøpe kåpa av NMJ til 400,- Wink
Christian L.
Back to Top
Mr. Karlsen View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 januar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 122
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Karlsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 november 2009 at 22:39

Får jeg spørre hvilke farger og verktøy du bruke for å få så fine farger på fjellet? Driver å formerer fjelllandskap her også.. =)

Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 november 2009 at 00:30
Hei Mr. Karlsen !
 
Jeg bruker Woodland Scenics Earthcolors, farge Slate grey(mørkegrå) som jeg vanner ut. Her må du prøve deg ut...Shocked
Slate grey er en fin mørkegrå farge for fjell. Dette legger jeg på først med svamp og lar det tørke. Du kan gå over en gang til hvis du synes det blir nødvendig. Wink
Så bruker jeg sort hobbymaling fra Clas Ohlson(på flaske); http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=137971455
Denne tynner jeg ut med vann, ganske mye..., så legger jeg den på med svamp på alle steder der hvor det er sprekker og kanter i fjellet. Gjenta gjerne to ganger så du ser det syns i sprekkene.
Til slutt bruker jeg samme hobbymaling i hvit, som jeg legger på med en litt bred, stiv pensel, men med meget lite på penselen. Ta litt på penselen, stryk av det meste på papir før du går over profilene på fjellet for å skape dybdevirkning.
Jeg bruker kun farger fra Woodland Scenics og Clas Ohlson, de funker bra.
Anbefaler deg å sjekke hjemmesidene til Woodland Scenics, de har en fin video som viser hvordan du fargelegger fjell; http://woodlandscenics.woodlandscenics.com/FlashVideos/ColorRocks.html
Kan da i samme slengen anbefale et startkit de har med jord og fjellfarger som jeg bruker;  http://shop.nmj.no/product_info.php?cPath=326_113_233&products_id=1367&osCsid=73cd89706afd5d497bdc79f07cccb23d
 
Lykke til ,håper du får det til !!!Big smile
 
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 november 2009 at 22:23
Hallo !
 
Nå er det skjedd....Wink Di3"en er smussa.....LOL
Fikk faktisk Airbrush utstyr til min farsdag av barna, så da var det bare å sette i gang....Big smile
Har øvd meg litt, lest på nett, snakket med flere om teknikker, og bestemte meg om at det fikk bære eller bristeConfused
Øvde meg litt på noen vogner jeg hadde fra et start sett:
 
Måtte jobbe litt med å finne riktig blandeforhold, men kom frem til ok sammensetninger etterhvert.
Har brukt veiledningen jeg fant på MJ Wikipedia : http://mjwiki.no/wiki/Smussing_av_lokomotiver
Slik ble resultatet på min kjære NoHab:
 
 
Jeg ble ganske fornøyd med tanke på at det er min første "skikkelige" smussing med riktig verktøy.Big smile
 Ser det ble litt for tydelig med den hvite dybdeeffekten, men den kan jeg ordne på etterhvert.
Da er det bare å sette i gang med de andre lokene mine, spesielt Di4, Di5 og El16.... pluss at jeg har endel vogner som må "realiseres"Tongue
Ser frem til dette, smussing er gøyBig smileBig smile
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 november 2009 at 23:01
Dette så jo veldig imponerende ut, skikkelig stillig!
 
Hva slags airbrush var det du hadde fått?
Hilsen Andreas.   
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 november 2009 at 23:30

Hei Andreas !

Ikke noe fancy, et rimelig sett fra Jula.

Her er en link til produktet på den svenske siden:

http://www.jula.se/airbrushspruta-123938

I Norge koster den faktisk kr. 399,-.
Fungerer faktisk helt ok.  Har en standard kompressor slik som denne:
Har ettermontert en vannutskiller på slangen, det må man ha når man skal bruke airbrush på en slik kompressor. Min kompressor kjøpte jeg på tilbud på Byggmakker til 499,- !!!
 
Clas Ohlson har et airbrush sett som er ganske likt til samme prisen.
Vet ikke hvor holdbart det er i lengden, men fungere helt ok nå.
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
skoTner View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 10 oktober 2009
Location: Norge
Status: Offline
Points: 42
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote skoTner Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 november 2009 at 01:56
Ey, det der ble jo skikkelig bra!

Edit:
Kanskje rense lampene på Nohab"en bittelitt? Og kan du si noe om hva du hadde i airbrush"en når du gjorde dette?


Edited by skoTner - 23 november 2009 at 02:03
skoTner
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 november 2009 at 05:06
Hei Andreas S. !
 
I airbrushen brukte jeg en blanding av sort, grått og brunt som ble vannet ut ganske mye, sånn ca 1 del maling(av hver farge) og 5 deler vann. Airbrush fargene er tynnet ut på forhånd så den er tyntflytende, mens Clas Ohlson fargen ikke er det, derfor uttynning....
Denne fargen brukte jeg på sidene og boogiene.
På taket er det bruk utvannet sort  fra Clas Ohlson. Denne fungerer faktisk bra.
Mixen på malingen er jo viktig, så etter et par forsøk fant jeg greit forhold.
Bruker airbrush maling fra Smallsize(NMJ) og Micromonsters, pluss acrylfarge på boks fra Clas Ohlson.
Her er linker:
 
Alle farger er vannløselige, og enkle å arbeide med.
For å skape dybdevirkning, brukte jeg hvit hobbymaling fra Clas"ern.
 
Ja, og så har jeg renset lampene før jeg la toget bort.....LOLLOL
 
Håper dette gir deg svar på en tidlig morgen....LOL


Edited by LokoJon - 23 november 2009 at 16:31
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
Chr. Lil. View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 januar 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 246
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chr. Lil. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 november 2009 at 06:14
En tidlig morgen for meg og, sitter på Evenes og venter på fly sørover Thumbs Up
Men dette så virkelig flott ut! Imponerende! Trur jeg fikk noen gode julegave tips til meg selv der ja... Bra at du legger ut god info om hvordan du har gått frem, interessant lesning!
Christian L.
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 november 2009 at 20:32

Hei Du !

Takk for sist.Smile
Hvordan går det, er det noen togplaner på gang ?
 
Ja, det er viktig å spre budskapet..... Gøy å se at man kan få til ting ved å prøve seg frem.
Man vet ikke hva man får til gør en har prøvdLOL
Nå skal det smusses....men det er viktig å forstå at "less is more", fort gjort å legge på for mye.
Gleder meg til å fortsette....
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
Chr. Lil. View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 januar 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 246
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chr. Lil. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 november 2009 at 20:19
Det er det dårlig med, men mange drømmer LOL
Men tenkte at jeg skulle prøve anyrail å trene litt på sporplaner.
Så at Jula hadde tilbud nå på en kompressor til 6-700 trur jeg det var. Er det airbrush settet kompatibelt med alle kompressorer?
 
 
Christian L.
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 november 2009 at 23:13
Hei Christian !
 
Du får sette deg ned og prøve ut Anyrail, jeg synes det er et spennende og ok program.
Jeg har ikke helt fått til konseptet med flexiskinner, men så har jeg ikke prøvd så mye heller.....Tongue
 
Airbrush settet passer til alle type kompressorer som har et arbeidstrykk mellom 1,5 til 8 bar, men du trenger en overgang. Utgangen fra kompressoren er et snap-on hvor du trenger en overgang, slik som her:
Denne skrur du på slangen til airbrushen og setter inn i snap-on overgangen på kompressoren.
Slik ser inngang og justeringsdelene ut:
Displayet til høyre viser trykker i kompressoren, mens displayet til venstre viser trykket ut til slangen. Trykket justerer du med den røde knappen over, kalles et manometer.
 
Du må ha muligheten til å kunne justere trykket på kompressoren dersom den har et trykk over 3 bar. Og så må du ha et vannutskiller filter mellom kompressoren og airbrushen.
Slik som denne:
Vis stort bilde
 
 
Jeg vurderer å kjøpe en alternativ kompressor for å kunne sitte inne og jobbe med airbrushen. Oppfatter denne som mer smidig:
Koster 698 på Clas OhlsonBig smile
Vet ikke hvordan den fungerer, får se hva jeg gjørSmile
 
 
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
skoTner View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 10 oktober 2009
Location: Norge
Status: Offline
Points: 42
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote skoTner Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 november 2009 at 01:28
Biltema har også airbrush-kompressoren forøvrig... dog en hundrelapp dyrere:
skoTner
Back to Top
Chr. Lil. View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 januar 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 246
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chr. Lil. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 november 2009 at 20:40
Se der ja, litt enklere med en mer hendig kompressor Smile
Takk for tipsene!
Back to Top
Chr. Lil. View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 januar 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 246
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chr. Lil. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 desember 2009 at 22:31
Hei igjen Jon Andre!
 
Et spørsmål: Kan man smusse innendørs, eller bør det helst gjøres i bod/garasje? Tenker på om det "støver" mye?
Back to Top
kokken View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 24 mars 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kokken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 desember 2009 at 23:41
Jeg smusser innen dørs på et rom på 3,7 x 3m, alt jeg gjør er å ha vinduet åpent. Hvis du skal smusse mye i et lite rom så kan maske være en ide å benytte. Smussing bør gjøres på et sted med rikelig lufting. Jeg har lagt merke til at når det "støver" så setter det seg lett i nesegangen Smile
Mvh

Tom-Andrè Engebretsen
http://www.kokken.mj-blogger.no
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 desember 2009 at 23:46
Hei Christian !
 
Jeg smusser innendørs i boden ute i garasjen. Har døren litt på gløtt slik at det kommer til frisk luft.
Tror ikke det vil være problematisk å gjøre det inne, men du bør dekke godt til i området du smusser. Det støver litt....Wink
Ser flere er på saken, så du får jo gode svarSmileSmile
 
Sikker flere som har erfaring med dette !
 
Har forøvrig smusset Di5"en, men har ikke fått tatt bilder ennåLOL
Kommer tilbake på den saken !!
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
Chr. Lil. View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 januar 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 246
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chr. Lil. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 desember 2009 at 23:25
Gode tilbakemeldinger her! Takker for hjelpen Clap
 
Ser frem til å se Di5"en!
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 desember 2009 at 23:36
Vel, da er jeg kommet tilbake på den saken...bilder av min Di5 smussetCool
Har man airbrush, så skal den jo brukes !! (Christian - når man snakker om sola....LOL)
Slik ser den ut:
 
 
 
 
 
 
Har forresten vært og kjøpt "Ribba" ramme(70x100cm) på IKEA i børstet aluminium, så nå skal det bygges vitrineskap for "smykkene mine".....
Skal lage en liten bildeserie på den byggeprosessen etter hvert.
 


Edited by LokoJon - 03 desember 2009 at 23:38
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
skoTner View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 10 oktober 2009
Location: Norge
Status: Offline
Points: 42
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote skoTner Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 desember 2009 at 21:22
Lekkert!
skoTner
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 desember 2009 at 22:29
Takk - Takk, Andreas !
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 januar 2010 at 00:07
Hei !
 
Kjøpte meg speilrefleks i fjor sommer, og syns det er morsom å lære og utforske mulighetene til å ta litt anderledes bilderWink. Til jul fikk jeg en trådløs utløserstyring, og det gir mulighetene til å ta spennende bilder....Tongue
Leste en artikkel på Online.no, der de har ulike artikler om ulike teknikker.
Fant en om lyssetting og bruk av blenderåpning og lukketider.
Låste meg inn på det ene rommet vårt, satt kameraet på et stativ, fant frem en lommelykt, slo av lyset, og begynte å eksprementere littEmbarrassed . Brukte et fotoredigeringsprogram til å teste litt filter også....LOL
Her er resultatet:
 
 
Et stemningsbilde en kveld på Svingen Stasjon:
 
Håper det ga følelsen av den herlige stemningen som råder en sen, måneskinnsnatt på Svingen Stasjon LOL
 
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
Chr. Lil. View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 januar 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 246
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chr. Lil. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 januar 2010 at 13:07
Flotte bilder! God stemning ser jeg på Svingen Stasjon en måneskinnsnattClap
Back to Top
Frostnatt View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 12 oktober 2017
Location: norge
Status: Offline
Points: 93
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frostnatt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 oktober 2017 at 14:32
Imponerende opplegg med layout og lys. Inspirerende..
SHG
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 oktober 2017 at 15:24
Hei!

Står dette anlegget fremdeles utstilt på Løten stasjon?

Edited by Roger - 18 oktober 2017 at 15:27
Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 oktober 2017 at 15:50
Hei!

Originally posted by Roger Roger wrote:

Står dette anlegget fremdeles utstilt på Løten stasjon?


For å besvare spørsmålet mitt selv, fant jeg svaret her
Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 oktober 2017 at 20:44
Var det noe nyere enn fra 2011 der, Roger ... ?
Bjørn Egil
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 oktober 2017 at 22:32

Hei!

Originally posted by b e pedersen b e pedersen wrote:

Var det noe nyere enn fra 2011 der, Roger ... ?

Ja. 2014.
Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 oktober 2017 at 08:54
Stemningsfulle bilder!
Artikkelen om kamerainnstillinger er sikkert nyttig for flere av oss. Kan du dele lenken fra online.no med oss også?
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.