MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Flere "Mobile Stationere" på ett Marklinanlegg?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Flere "Mobile Stationere" på ett Marklinanlegg?

 Post Reply Post Reply
Author
Mr. Karlsen View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 januar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 122
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Karlsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Flere "Mobile Stationere" på ett Marklinanlegg?
    Posted: 16 august 2009 at 19:34
Hei!
 
Er det mulig å benytte seg av flere Mobile Stationere på et marklinanlegg? Selv har jeg en Mobile Station, men en jævla dum ting med disse er at det er en begrensing på 10 lok i disse. Derfor må jeg slette et lok og installere et nytt hver gang jeg bytter om.
 
Mvh. Ståle
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 august 2009 at 20:31
 ---

Edited by KjellAn - 26 januar 2013 at 10:43
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Mr. Karlsen View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 januar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 122
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Karlsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 august 2009 at 21:04
Takk for svar! Da tror jeg at det blir å slette og registere lokadresser på meg i noen år framover, det får bare gå..
 
Så det er mulig å koble til en mobile station i den tredje kontakta i skinna, dette har jeg lurt på lenge. Det blir vel ikke plass til flere lok enn 10 uansett?
 
 
Back to Top
Hans Kr. View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 14 februar 2009
Location: Spain
Status: Offline
Points: 47
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hans Kr. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 august 2009 at 23:42
Riktig.

Du kan koble til 2 Mobil Station, men kun kjøre opp til 10 lokomotiver, eller andre enheter.

Nr 2 blir bare en "slave" som styrer de samme enhetene.
Hans Kr.



Märklin HO C, delevis digitalt.

Back to Top
Mr. Karlsen View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 januar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 122
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Karlsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 august 2009 at 21:47
Originally posted by Hans Kr. Hans Kr. wrote:

Riktig.

Du kan koble til 2 Mobil Station, men kun kjøre opp til 10 lokomotiver, eller andre enheter.

Nr 2 blir bare en "slave" som styrer de samme enhetene.
 
Takk, så utrolig kjedelig gjort av Marklin!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.