MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - G Skala Norsk
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

G Skala Norsk

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 mars 2011 at 20:04
For meg kolliderer de, dessverre!
Jeg drar nedover noen dager i forveien. Kjører bobil og tar meg god tid. Dortmund-messen er dessuten best å besøke åpningsdagen eller dagen etter. Helgen anbefales ikke da det er mye trengsel med familier ol. Det er tross alt 90.000 besøkere innom på 4 dager!
Derfor er onsdag beste dag for meg der nede.
Begynner jeg å kjøre nedover på mandag, rekker jeg knapt å komme hjemmom fra Kråkstad før jeg skal dra videre. (Det blir for mye drass å fylle bilen med livesteam og dra direkte nedover.)
Hobby skal ikke være stress!
Derfor er dette en kollisjon for meg!
 
Men planer er jo til for å endres?!


Edited by Kjell H. - 28 mars 2011 at 20:07
Back to Top
krsven View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 13 juli 2010
Location: N
Status: Offline
Points: 286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote krsven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 mars 2011 at 10:31

Kjell har tidligere nevnt at disse messene kolliderer, og slik jeg har forstått det så har det vel vært messekollisjoner så lenge jeg har vært i bransjen - enten mellom messer i Norge eller Norge og det store utland -  dessverre. Dortmundmessa har jeg forstått er en opplevelse - og for oss andre er det bestandig hyggelig å få en tilbakemelding fra livet på kontinentet, ikke minst om hva som skjer på livesteamfronten. Med den bakgrunn har Livingsteam Gardenrailways Director General innvilget permisjon til utenlandsreise for Livingsteam Gardenrailways Service- and Developmentdepartement. Livingsteam Gardenrailways Food and Beverage, Salesdepartment, Construction, Gardening and Permanent way,Webdirector, Music and Entertainment og Director General vil imidlertid være tilstede på Kråkstad.

Med hilsen
Kristian Svendsen
krsven
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.