Diverse Bilder |
Post Reply ![]() |
Author | ||
Jonas ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 juni 2009 at 12:18 |
|
Jeg har mer eller mindre tatt meg en pause fra modelljernbanens verden og bosatt meg i Cosplay...
Jeg regner med at ingen her har interesse av eller vet hva cosplay er så jeg tar det fort. Meningen er å kle deg ut som en figur fra en Fantasy/Fiction/Manga/Anime/Tegneserie og være på treff, Ha det gøy osv. Nok om det... Har noen bilder iallefall (Og ja, Personene har godkjent at bildene går ut på nett) ![]() ![]() ![]() ![]() Også litt vanlig fotografering fra min side. ![]() ![]() ![]() |
||
H0 - Tysk-Svensk-Norsk
|
||
![]() |
||
SverreNN ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 23 februar 2009 Location: Bergen Status: Offline Points: 205 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Skikkelige flotte bilder Jonas! Likte spesielt godt det siste bilde av BMW"en. Du må ha et utrolig bra kamera! :-)
|
||
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
||
![]() |
||
eibro ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 04 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 264 |
|
Du tar mange fine bilder.
![]() |
||
Eirik
|
||
![]() |
||
Jonas ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
|
Takker. Kameraet er et Sony A100 (Har sett inntil A900) Er en 4-6 år gammelt. Koster ikke mye :)
Takk takk ![]() |
||
H0 - Tysk-Svensk-Norsk
|
||
![]() |
||
|
Par bilder fra i dag.
![]() "On the wall" ![]() "Hurt Machinery" |
||
H0 - Tysk-Svensk-Norsk
|
||
![]() |
||
odin11 ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 112 |
|
Liker porcha, når er det det kommer skilter på den?
|
||
![]() |
||
|
Beklager MEGET sent svar...
Slik jeg ser det skal den selges. Jeg håper det drøyes til jeg sitter med såpass i lomma. |
||
H0 - Tysk-Svensk-Norsk
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |