MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Woodland mod-u-rail
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Woodland mod-u-rail

 Post Reply Post Reply
Author
Unge_Lafton View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 12 mai 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Unge_Lafton Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Woodland mod-u-rail
    Posted: 14 juni 2009 at 13:14
Hei.
Noen som har bygd anlegg med Woodland mod-u-rail ?
 
Mvh
Joachim Lafton
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 juni 2009 at 20:13
Hei !
 
Jeg har brukt konseptet på konstruksjon av mine moduler. Smart løsning som er lett å håndtere. Sjekk i forumet på min tråd under Webloggene: "CenterVille og SmallGarden Station" Her ser du hvordan jeg har adaptert systemt til min egen løsning. Jeg har kjøpt standard isoporplater fra Maxbo og brukt Woodland sinde raisere. Fungerer godt.
Jeg har ikke kjøpt og bygget disse selv, men ut fra mine erfaringer skulle de være gode produkter til å skape fleksible løsninger med.
 
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 juni 2009 at 20:34
LokoJon: Du bør se litt på den webloggen du henviser til, for den var ikke så veldig brukervennlig. Tekst ligger delvis oppå hverandre og lenkene i menyen er bare delvis virksom/klikkbar. Jeg har testet med både FIrefox og MSIE, så dette virker ikke å være browseravhengig heller.
Svein S
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 juni 2009 at 21:02
Hei !
 
Webloggen jeg henviser til, ligger jo her på forumet, og jeg kan ikke se noe galt med den ?Shocked  Den ligger under Weblogger; "CenterVille og SmallGarden Station". Den ser helt normal ut på min skjerm slik som alle andre. Men hvis det er min hjemmeside du henviser til, vet jeg at den er  litt merkelig. Her på min PC ser den helt normal ut, men dersom jeg går inn på min hjemmeside fra andre pc"er, ser jeg at teksten legger seg oppå og sklir inn i hverandre. men jeg har prøvd å justere det, men får det ikke til. Dersom du eller andre har kompetanse slik at jeg kan få orden på det, send meg gjerne en privat e-post om kontaktinfo, slik at jeg kan få hjelp til å få dette på plass.
Takk for tilbakemelding uansettClap
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 juni 2009 at 21:09

Her ser du skjermbildet fra min pc:

Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 juni 2009 at 00:31
Ja, det var hjemmesiden din jeg kommenterte. LEste visst ikke godt nok det du skrev. Sorry.
Svein S
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.