Klubb i Ytre/nedre Østfold |
Post Reply |
Author | |
Habbestad
Nykommer Joined: 06 mai 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 mai 2009 at 14:17 |
Jeg sitter her i Onsøy utenfor Fr.stad og kunne ønske meg en klubb/forening i mitt nærområde. Jeg vet det er en lokalklubb på krogstad, men kunne sett at det hadde vært noe nærmere. Jeg er en ivrig leser her på forumet og skjønner at det må være fler som bor i mitt nærområde, som kanskje kunne tenke seg noe av det samme. Jeg synes det måtte vært en fin idé å samles feks. en gang i måneden. Jeg har tenkt tanken med å kontakte jbv for å høre om de kanskje de har et rom eller noe som kan brukes til et slikt formål ved en av sine stasjoner langs smaalenbanens ytre linje.
Jeg har drevet med en del organisasjons og foreningsarbeid å kan gjerne bidra, men kunne håpe på noen fler til hjelp med slikt.
Med venlig hilsen Henrik Edited by Habbestad - 03 mai 2009 at 14:20 |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå kjenner jeg ikke helt til statusen til NiM/Gleng-gjengen men de holder iallefall til i det området.
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Habbestad
Nykommer Joined: 06 mai 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er fint, men hvordan kommer jeg i kontakt med disse folkene. gleng er jo en kulturinstutisjon i sarpsborg, disse er kanskje sammen med dem. det er jo da alt i fra musikk til modelltog...
|
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vi er en "semiåpen" mj-klubb som fikk sin begynnelse med en grillsammenkomst på Gleng(shølen) for nær på 8 år siden.
"Den hårde kjerne" fristet tilværelsen som en "hjemme-hos-klubb" i flere år, men har nå fått oss et lite krypinn av et klubblokale hvor varierende antall møter tirsdagskvelder. Ikke minst på grunn av plassen - spesielt tidligere, men også nå - holder vi en lav profil når det gjelder medlemsrekrutering, men det har da tilkommet noen nye fjes de seneste årene, mens enkelte gamle fjes sees mer sjelden ... Vi har en hjemmeside http://gleng.org/ hvor de to utstillingsanleggene vi har bygget kan beskues. Lions-anlegget kan stadig beskues på Stopp (Tunejordet) Som en kontaktstart, kan du sende meg et pm ... |
|
Bjørn Egil
|
|
Hans Kr.
Viderekommen Joined: 14 februar 2009 Location: Spain Status: Offline Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har vært på besøk hos Gleng-gjengen en 5-6 ganger de siste månedene.
En utrolig positiv opplevelse, flott miljø og masse fagkunnskap. Og de deler villige sine erfaringer med "ferske" nybegynnere. Det er i hvert fall min erfaring. Edited by Hans Kr. - 26 mai 2009 at 13:30 |
|
Hans Kr.
Märklin HO C, delevis digitalt. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |