MOROP-kongress 2009 i Weinfelden |
Post Reply |
Author | |
steinbp
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 april 2009 at 12:23 |
Det er nå lagt ut på nettsiden til Morop invitasjon til høstens store begivenhet i Sveits www.morop.eu , og jeg har oversatt den franske delen til norsk, og den vil bli lagt ut snart(jeg får ikke lastet opp en PDF-fil).
Kongressen vil bli holdt i Weinfelden i Bodensjøområdet i tidsrommet 6. til 10. september, og programmet er som vanlig innholdsrikt med en heldagstur med motorvogn på Wuchtachdalbanen, men onsdagen er nok den som fenger mest.
Da starter vi hos modelljernbanefabrikken HAG, fortsetter etter lunch med besøk hos STADLER som er i starten av produksjonen av nye togsett til NSB, og avslutter på et spor 0-anlegg hos en klubb i Wil.
Jeg vil som sist være representant for MJF i den tekniske kommite.
Håper at deltagelsen blir stor.
|
|
Stein Johannessen
NJK Kråkstad |
|
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dokumentet kan lastes ned her: MOROP_Kongress_2009_NO_Version.pdf
|
|
Mvh Stein
|
|
steinbp
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei igjen folkens!
Jeg vil minne om påmelding til kongressen til MOROP i Weinfelden må være sendt innen 30. Juni som siste frist. Les programmet, og jeg er sikker på at særlig ondagens tur til først HAG, så Stadler, og så til en 0-skalaklubb kan friste de fleste.
|
|
Stein Johannessen
NJK Kråkstad |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |