Avis 1 med MJ-stoff |
Post Reply |
Author | |
Knut Moe
Nykommer Joined: 02 november 2004 Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 januar 2005 at 15:03 |
For de av dere som har muligheten, bør man i dag rive med seg ett eksemplar av Gratisavisen Avis 1. Der er det 3 sider med modelljernbane stoff, inkl. repotasje fra messen i Solbergelva. Dette må jo være ypperlig pr for hobbyen vår.
|
|
Knut Moe
Privat brukernavn (Ansatt i NMJ AS) |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, Knut ! Ja, det er en fin reportasje, mange bilder. Fikk avisen av en som bor på Strømmen. Han gliste og sa: Her er noe for deg ! Merkelig.... Mail adressen til avis1 : avis1@avis1.com MJ-hilsen Tom Lynga
|
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg får den på døra Tom Desutten la jeg igjen et i Horten i går |
|
A matter of life and death
|
|
espyink
Veteran Joined: 08 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
|
vet dere hvr du får tak i den da??
|
|
Mvh Espen N.N.
|
|
Knut Moe
Nykommer Joined: 02 november 2004 Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
|
For de av dere som ikke fikk lest denne artikkelen, så har jeg den "elektroniske utgaven" på pdf. Send meg en PM, så kan jeg sende den til de som måtte ønske.
Edited by Knut Moe |
|
Knut Moe
Privat brukernavn (Ansatt i NMJ AS) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |