MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Vet noen om et mobilt anlegg for utstilling?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Vet noen om et mobilt anlegg for utstilling?

 Post Reply Post Reply
Author
LionsH View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 19 februar 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LionsH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Vet noen om et mobilt anlegg for utstilling?
    Posted: 23 februar 2009 at 18:22

Hei alle modelltog-venner.

Jeg er ansvarlig i Lions Club Heggedal (Asker) for Kulturdagene på Heggedal Hovedgård, som vi i år arrangerer for 29de år på rad helgen 6 - 7 juni. Se lenken www.lions.no/website.aspx?displayid=109161

 

I år fokuserer vi på hobby og hobbyaktiviteter, og inviterer bl.a. Norsk Luftsportsforbund til aktiviteter som fallskjermhopp eller varmluftsballong-oppstigning. Vi har en sidebygning med et større loft hvor vi gjerne kan tenke oss et mobilt jernbaneanlegg i H0, med tog som kjører? Samtidig tilbyr vi modelljerbnaeforeninger og MJF gratis stand for informasjon og medlemsverving.

 

Dersom noen klubber eller enkeltpersoner har slikt mobilt modelljernbaneanlegg og kan tenke seg å stille dette ut hos oss og demonstrere det for store og små barn vil vi sette stor pris på å komme i kontakt med rette vedkommende.

 

Selv har jeg mange hyggelige minner med stort anlegg fra mine ungsdomsår og ønsker gjerne å demonstrere denne hobbyen for våre ca. 1.000 besøkende i løpet av helgen 6 - 7 juni.

 

Vi er også interessert i tilsvarende opplegg for modellbiler , så hvis noen har noe tips eller ideer der, er jeg takknemlig.

 
Send gjerne en p.m. dersom du har noen tips.
 

Med vennlig hilsen

Svein for Lions Club Heggedal

Svein Mathiassen
Back to Top
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Bergen, Norge
Status: Offline
Points: 1113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 februar 2009 at 21:13

Jeg har sendt deg en privat melding (PM) på dette forumet, Svein.



Edited by Morten Jacobsen - 23 februar 2009 at 21:14
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
LionsH View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 19 februar 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LionsH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 mai 2009 at 14:10
Dytter på denne.
Svein Mathiassen
Back to Top
ROBEL View Drop Down
MjF-styremedlem
MjF-styremedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ROBEL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 mai 2009 at 19:31
FREMO kanskje eller Z-mod?  Er vel ikke så mye annet som er flyttbart og mobilt -og som kan fylle et loft? 
 
 
Hva med Asker Mj-klubb ?


Edited by ROBEL - 01 mai 2009 at 19:31
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.