MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - H0e-treff i Oslo 21-22 februar 2009
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

H0e-treff i Oslo 21-22 februar 2009

 Post Reply Post Reply
Author
steppen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 30 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steppen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: H0e-treff i Oslo 21-22 februar 2009
    Posted: 31 januar 2009 at 21:54
Mvh Stein
Back to Top
steppen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 30 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steppen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 februar 2009 at 21:45
Nå er det kun kort tid igjen. Hjertlig velkommen!

Edited by steppen - 19 februar 2009 at 21:46
Mvh Stein
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 februar 2009 at 14:07
Er det bare å møte opp og sikle av hjertens lyst?Smile

Tenkte jeg skulle ta en tur på søndag, hvordan er det med parkeringsmuligheter der (tertitten går dessverre ikke helt til Bjørkelangen lenger...Cry)? Vil det bli mulighet for å ta bilder, eller kommer det i veien for evt kjøring og trafikkspill som er planlagt?

Svein

Back to Top
steppen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 30 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steppen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 februar 2009 at 15:19
Hei, Svein!

Du er hjertelig velkommen til bare å sikle, og du blir ikke alene om å ta bilder der.

Det er ingen egen parkering, men det er oftest mulig å finne en plass langs Trondheimsveien eller inne på Rodeløkka.

Siden dette er vårt første treff vil det kanskje bli noen improviserte byggeworkshoper i tillegg til trafikkspill, og det vil bli rikelig med sosial omgang. Avslappet stil og høy trivselsfaktoren tror jeg er beskrivende for helgen.

(Edit: Skjønte ikke helt kommentaren om Bjørkelangen? Dog blir det mulighet for gjensyn med Skulerud stasjon.. )

Edited by steppen - 20 februar 2009 at 15:20
Mvh Stein
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 februar 2009 at 16:14
Vel, siden jeg bor på Bjørkelangen hadde det vært kjekt å hoppe på tertitten her og bytte på Sørumsand (om den hadde hatt søndagskjøring om vinteren), så slapp jeg å ta bilen inn til byen...Wink

Høres artig ut dette, gleder meg!Smile

Svein

Back to Top
steppen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 30 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steppen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 februar 2009 at 01:30
Ahh.. Da skjønner jeg. Jeg var redd du kanskje trodde treffet var på Bjørkelangen..

Jeg er akkurat kommet hjem etter en aftenstund der nede, og det er ingen tvil om at vi gleder oss også. Vi sees!
Mvh Stein
Back to Top
steppen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 30 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steppen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 februar 2009 at 23:31
Noen bilder fra dagen finner dere i fotoalbummet mitt.

Flere bilder finnes her.

Edited by steppen - 21 februar 2009 at 23:32
Mvh Stein
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 februar 2009 at 20:45
Var der på søndag og tok noen bilder. Traff masse hyggelige folk som hadde tid til å slå av en prat og svare på spørsmål, sånt er koselig!Smile

Selv om Murphy var med meg (glemte stativet mitt, fikk låne et stativ, men braketten passet ikke) ble det noen bilder ut av det. Kvaliteten er så som så, men jeg har prøvd å pynte litt på de og har lagt de ut her. Skal lage et fotoalbum med tia, dette ble gjort i all hast.

Svein

Back to Top
steppen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 30 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steppen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 februar 2009 at 00:07
Morsomt! Lot meg imponere av nærbildet av "Bjørkelangen" - vakkert (ok; jeg er inhabil, men likevel..)!!
Mvh Stein
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 februar 2009 at 19:22
Takk for det. Embarrassed Det var vel et av de bedre bildene syns jeg også, neste gang skal jeg ha med stativ..! Smile

Jobber med fotoalbumet nå, har oppdatert index-fila og de to første bildene så langt. Har tenkt å legge inn en kommentar for hvert bilde men jeg trenger litt mer info, kjempefint om modulbyggerne kan sende meg en PM med litt opplysninger med henvisning til bilde. Æres skal den som æres bør!Smile

Svein

Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 februar 2009 at 22:12
Var en tur innom på søndag selv. Dette gav meg mye inspirasjon, gitt!
Skal forsøke å få lagt ut et par bilder i fotoalbumet snart, og det kommer noe i MJ-bladet.



Takk til gutta som arrangerte dette noe originale modultreffet!
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,079 seconds.